Gå til innhold

X360 låser seg i COD3

buzo

Anbefalte innlegg

Er plaget med at 360'en min låser seg på multiplayer på Call of Duty 3. Det skjedde 2 ganger i går kveld, og 2 ganger etter hverandre nå i kveld. Jeg hadde en privat chat gående med en kompis, vi spilte COD 3 sammen. Andre som har opplevd dette? Har ikke spilt noen andre spill på en stund, skal teste om det skjer med flere spill. Kan det ha noe med selve spillet å gjøre?

Håper ikke 360'en min holder på å ta kvelden, nå rett før jul.

mvh

jn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette her begynner å bli latterlig. Dette er konsoll ikke en PC som kan bli ustabil. Jeg får ikke spillt hverken NFS Carbon eller Saints Row lenge før X360 låser seg. I NFS Carbon låser konsollen seg rett etter at oppkobingen mot EA sin server. I Saints Row fryser spillet etter ca 10-20 minutter med spilletid, har sikkert noe med den nye updaten som har kommet. Kjipt når man har betalt for et spill og ikke får spilt det spessielt når det ikke har noe med dårlige og utdatert hardware å gjøre. :thumbdown::thumbdown:

Lenke til kommentar

Herlig, flere som opplever det samme ja. Problemet mitt er ikke i MP, men i SP. Det er litt bingo om jeg klarer å spille... hehe. Kan spille fint uten noen problemer i mange timer, før det så låser seg. Starter på nytt, begynner å spille igjen... og lås. Sånn fortsetter det til jeg blir rasende og finner på noe annet. Og så fungerer det helt utmerket igjen. Og ja, det er KUN i CoD3 jeg opplever dette... maskina er bunnsolid ellers.

Lenke til kommentar
Har du tømt cachen/og eller utført maintenance, da? Hvis det ikke virker, og du ikke har riper i discene, så er det jo noe galt med konsollen, da må du bare levere den inn.

7296592[/snapback]

Konsollen er det nok ikke da plenty av de andre spillene fungere helt utmerket.

Lenke til kommentar

Vel, når to spill låser seg regelmessig, så tyder det på at det er noe snodig. Ingen av de to nevnte spillene låser seg på min maskin. Du svarte uansett ikke på spørsmålet mitt, om du hadde tømt cachen, eventuelt utført maintenance. Hvis du ikke har prøvd det, så kan jo det være en idè, mulig det hjelper.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Vel, når to spill låser seg regelmessig, så tyder det på at det er noe snodig. Ingen av de to nevnte spillene låser seg på min maskin. Du svarte uansett ikke på spørsmålet mitt, om du hadde tømt cachen, eventuelt utført maintenance. Hvis du ikke har prøvd det, så kan jo det være en idè, mulig det hjelper.

7298076[/snapback]

Ja hvordan tømmer man cachen, holde inne B knappen like før loadingen?

EDIT: Det har noe med de to siste oppdateringene å gjøre for både NFS Carbon og Saints Row. Uten disse updatene funker spillene utmerket ingen frysinger. For å få spilt NFS Carbon alikevel med updaten så må jeg når jeg får opp meldingen om å loade saven min fra hardisken velge NO og heller loade manuelt etter at jeg har connecta til EA sin server.

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Oppdaget at også Gears of War låste seg av og til. Prøvde å ta en 'clear cache'. Eller 'maintenance'. Gikk til system blade, harddisken, og trykte x, x, venstre bumper, høyre bumper, x, x. Da får man spørsmål om å utføre 'maintenance'.

Bryter man garantien på noen måte ved å gjøre dette? Kan MS finne ut at man har gjort det, hvis man må sende inn boxen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...