XanderX Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Er det lov til å ha tre prøver på en dag. Har det ikke en påvirkning på hvor bra vi gjør det på prøvene De fagene jeg har prøver i er matte,tysk og Gym. Det vil si at jeg har prøve 1,2,3 og 5 time. jippi Endret 15. november 2006 av XanderX Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Vet ikke om det er noen regler på det men jeg får vell ønske deg lykke til. Men har dere spørt lærerene om dere kan få ta prøvene på forskjellige dager? Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Vi hadde først matteprøven på tirsdagen,men så ble den fløtten for flertallet av klassen hadde lyst på utsettelse. Tysken hadde vi kommet med et forslag tiligere på dagen om at vi skulle ha den på tirsdagen, da sa vi at vi hadde matte og sist jeg hadde tysk og matte på samme dag gikk tysken rett til h******. Så vi fløttet den til fredag. Gymmen var planlagt LENGE for vi hadde fått høre om tid vi hadde de andre prøvene. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Så dere har vel egentlig rotet det til for dere selv. Utsettelsen på matten betyr jo at denne kunnskapen egentlig burde sitte inne for en stund siden. Og du sier at gymmen har vært planlagt leeenge, og du har dermed hatt god til til å forberede deg. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 vel, hvem er det som leser til en prøve flere uke før prøvn, + vi hadde en teoritime sist fredag, så det hjalp litt. Matten kunne vi ikke gjøre noe med, siden klassen våres(allmennklassen) var en "mindre talls klasse" siden jeg går 2mx så er det ikke bare fra våres klasse. Tysken hadde vi på begynnelsen av dag og matten hadde vi på slutten av dagen. VI får se, kanskje tysklæreren er snill og setter prøven til en annen dag. Lenke til kommentar
sim Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Det er ingen regler som hindrer deg i å starte lesingen mer enn 1 dag før prøven. Start tidligere, slutt med klagingen. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Har jo tenkt å les til prøven nå til helgen. Lenke til kommentar
sim Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hva er det da du klager for? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Får håpe du får god tid til å lese når du skal ha norsk skriftlig, da. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg tror de fleste av oss som går vk1 og vk2 opplever det du nevner her. Er utrolig bittert at det skal være sånn, men vi må nesten bare finne oss i det. Eventuelt kan du klage på dette med resten av klassen din i klassens time eller ta det opp med noen i skolens ledelse/lærere/elevrådet. Er bare å klage, men tviler på at mye blir gjort om for det. Bittert år dette her, huff! Lenke til kommentar
olemedkrutt Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Fetthorer, dere gidder bare ikke å lære stoffet før rett før prøven. Bruker dere all tiden dere har før prøven(par uker), så greier dere dere godt. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Fetthorer, dere gidder bare ikke å lære stoffet før rett før prøven. Bruker dere all tiden dere har før prøven(par uker), så greier dere dere godt. 7313421[/snapback] Det er ikke alltid slik det funker. Noen ganger kan det hende at man f.eks har 2 prøver som man vet om på forhånd, og da er det selvfølgelig lurt å lese til de i god før prøvene. Men det hender at det plutselig dukker opp en prøve til og en og annen presentasjon/prosjektarbeid som du får vite om noen dager på forhånd. Det er i slike tilfeller man blir frustrert, fordi man allerede sitter med pensum til to prøver som man prøver å lære seg godt. Virker ikke akkurat som lærerne i de obligatoriske fagene og lærerne i studieretningsfagene samarbeider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå