EviLEddiE Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Artikkelen kan leses her. Den forteller bl.a om de teknologiene (avanserte skygger, bumpmapping m.m) John Carmack og id Software lenge har ønsket å implementere i spill, men som ikke har vært mulig å realisere før nå pga. begrensninger på hardwaresiden. Det vil si de teknologiene som vil bli brukt i Doom 3. [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-16 10:32 ] Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Om John Carmack: "Don’t let those boyish features fool you though. Underneath all that floppy hair exists a brain like a bacon slicer. His first words were not Mom or Dad, but gl_buffer_swap." lol Lenke til kommentar
oorzako Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 haha.. jeg har nettopp komt igjennom Doom 3 Alpha 0.02 (Den som ble brukt på E3 messen) Jeg sier 1 ting.. DET ER DET KULESTE MEST BRUTALE SPILLE JEG HAR NOENGANG HAR SPILLET I LIVET MITT!!! Det er døds kult.. kansje litt bugs her å der.. :razz: Gleder meg til Full-Ver kommer til butikkene, da skal jeg f*** ligge i kø!!! Lenke til kommentar
RNH Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Hvilke systemkrav blir det? Ser krevende ut! Lenke til kommentar
normal Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 mangen her som er helt i limingen akkurat ang systemkrav. personlig er jeg overbevist om at SKALERBARHET er tingen. Spillet vil kunne kjøres på maskiner som er middels i dag, men da med sterkt redusert kvalitet i forhold til datidens maskiner kan prestere. jeg tror også det vil bli lagt inn muligheter for kvalitetsinnstillinger som ikke engang kan kjøres på det som er nytt om et år når dette spillet blir sluppet. noe ala' den heftige teksturoppløsnings-instillingen som er mulig i ut2k3, men som man ikke engang har giddet å implementere skikkelig enda pga dagens skjermkort ikke er hurtige nok. Lenke til kommentar
flydman Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Jeg har spilt DOOMIII på min maskin som er en xp 2200 med et radeon 9700pro 800*600 dette går bra 50-60 fps har og spilt det på en annen maskin xp2100 med radeon 8500 20-50 fps på en radeon 7500 ble det for dårlig ytelse men når fullversjon kommer er det nok mulig å enklere justere settings som har betydnig for ytelen ( istedenfor å gå i doom.cfg fila ) Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Quote: Den 2002-11-16 03:41, skrev oorzako:Jeg sier 1 ting..DET ER DET KULESTE MEST BRUTALE SPILLE JEG HAR NOENGANG HAR SPILLET I LIVET MITT!!!Det er døds kult.. Tenk på hvor enda mye bedre første-inntrykk & opplevelsen din hadde vært om du hadde venta på fullversjonen =) Om jeg hadde fått en cd med Doom 3 Alpha på her og nå ville jeg tatt bena på nakken og lagt avgårde VEKK fra den så fort som overhodet mulig. Jeg vil ha en SKIKKELIG spillopplevelse med fullversjonen, der jeg ikke vet hva som venter bak neste sving.. Lenke til kommentar
oorzako Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 jeg skal si deg en ting Xoduz, det var en skikkelig spilleopplevelse. det var helt suverent.. DU burde prøve det!! og ang. systemkrav. tror ikke FULL/Finish verisjonen av Doom III vil kreve så mye som Alpha'en gjør! For den suger til seg all systemresursene du har. jeg har mellom 10-70 fps. varierer som ei ****! men det var absolutt vert å spille alpha'en Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Quote: Jeg vil ha en SKIKKELIG spillopplevelse med fullversjonen, der jeg ikke vet hva som venter bak neste sving.. Jeg applauderer din høye moral. Måtte flere innta den innstillingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå