ken8 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hvilke kabler er best til å sende film fra PC'en til TV'en? Mener jeg så en sammenligning av dette på dinside ller noe sånt for 2-3uker siden, men finner ikke igjen det nå. Grunnen til jeg lurer er at jeg skal strekke 20meter kabel i taket og tenkte det kunne være lurt å legge inn kabel slik at jeg kan koble PC'en på TV'en. Pr. dags dato har jeg ikke PC der, så kjøper skjermkort osv. etter hva som er best om 8-12 mnd. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 hvist du har LCD skjerm med støtte for HDMI, vil jeg annta at en overgang fra DVI til HDMI er det beste alternativet. (som jeg selv skal skaffe meg) Men. hvor kjøper man slike kabler? Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Så DVI er det beste signalet eller er HDMI best? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 tror de er nokså samme, bare at HDMI kan overføre lyd i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå