superdigg Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Tenkte bare å få samla en "pakke" programmer som garantert tester det som er å teste med tanke på overklokking. Når er en PC stabil? Jeg bruker en masse forskjellige programmer for å teste men vet liksom ikke helt hva de forskjellige gjør for meg. Jeg har for eksempel opplevd å ha kjørt 3dmark i et døgn for så å se prime95 kræsje etter 10 sekunder. Det jeg lurte på var om vi kunne sette sammen en pakke for å få testa alt. Noen som har peil? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 prime95 er min venn når det kjem til stabilitets testing eg greier og dager med 3dmark uten kræsj men i nokre andre spel så klikker det 2 ganger i timen som skyldes hardware feil som prime95 finner får du feil med prime95 så klokk NED!! får du feil med default hastighet så har du sikkert ødelagt prossesoren Lenke til kommentar
Sfinx Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 hvor får jeg tak i prime95? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå