Gå til innhold

Nok en ordelingsfeil...

Joney

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg forstår. Det var ikke orddelingsfeil som var pointet her (selv om tittelen på emnet insinuerer noe sånt. Det var at han fyren påsto at MSN er et onlinespill?

Det spørs hvordan du tolker setningen det. Jeg tolket den som at han mente at det nicket var mye brukt i onlinespill som CS, og på MSN.

Uansett; humor? :/

Lenke til kommentar

Nok en orddelingsfeil, ja. Din egen.

Ikke mener han i sitatet at MSN er et onlinespill heller, men jeg kan forstå du kanskje tror det er det som menes hvis du har dysleksi (som forøvrig mistenkelig mange har når det blir påpeket feil), eller er svært ung. Så dette var ikke morsomt i det hele tatt, bortsett fra underholdningsverdien du selv har skapt.

Lenke til kommentar
Nok en orddelingsfeil, ja. Din egen.

Ikke mener han i sitatet at MSN er et onlinespill heller, men jeg kan forstå du kanskje tror det er det som menes hvis du har dysleksi (som forøvrig mistenkelig mange har når det blir påpeket feil), eller er svært ung. Så dette var ikke morsomt i det hele tatt, bortsett fra underholdningsverdien du selv har skapt.

7293842[/snapback]

Eller at han rett og slett misforsto. :thumbup:

Lenke til kommentar

Sånn jeg forstår det er det vel ikke en ordelingsfeil.

Det at den som skrev det mener at msn er et populært online spill, er ikke en ordelingsfeil, men enten en kommafeil, eller så har den som skrev det tenkt på noe annet mens teksten ble skrevet.

Ikke så morsomt IMO :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...