imfrommanndame Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hei Jeg har lett rundt på forumet nesten en halvtime og har ikke fått svar noen steder. Ingen har hatt det i arbeidsloggen sin heller. Uansett, det jeg lurer på er hvordan jeg skal fjerne dekselet på DVD/CD-ROM. Jeg skal lakkere i blank svart lakk og vil ikke male/spraye på f. eks. LED-en. Grunnen er at jeg skal rydde helt opp i kabinettet, da jeg har fått ideer fra rundt om kring på dette forumet om hvordan jeg skal gjøre det perfekt. Takk! Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) bare å ta ut Dvd/cd-rommen det, og vippe av dekselet med en skrutrekker eller fingern...du må kanskje også trykke inn en "stopper" på begge sidene av spillern,slik at den løsner.. men det er jo ikke alle spillere som man kan ta av dekselet på (tror jeg) Endret 15. november 2006 av FloppyK Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 men det er jo ikke alle spillere som man kan ta av dekselet på (tror jeg) 7293460[/snapback] Vel, jeg har ikke vært borti noen som det ikke går å ta av dekselet Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Først må du sørge for å ha skuffen ute. Så ser du på undersiden av skuffen. Der skal det være et par mothaker/stoppere man kan presse inn for å få av dekselet på selve skuffen. Dekselet på selve stasjonen pleier å henge i noen mothaker/stoppere. Som regel på hver side og under. Men husk at du må ha skuffen ute, ellers får du overhodet ikke av noen deksler. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Jeg skal prøve nå. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg skal prøve nå.Takk for hjelpen! 7296686[/snapback] NP. BTW, du trenger en binders for å få skuffen ut Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Lagd en liten guide slik at alle kan forstå nå Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 BTW, du trenger en binders for å få skuffen ut 7297768[/snapback] Eller bare kople den til en molex-strømplugg og trykke "eject". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå