Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

64bits drivere til LAN-kort?

Anbefalte innlegg

Jeg har et hovedkort med innebygd nettverks-port(a8n-e), og alt funket fett på Windows pro, men da jeg oppgraderte til Windows64, ble plutselig LAN kortet drept - tilkoblinger oppdages ikke av PC'en, men lyset blinker som pokker - og jeg kunne ikke koble opp mot hub'er eller lignende. Trist.

Noen som vet om dette har å gjøre med drivere, og finnes det i så fall noen som vet hvor disse rampe-driverne driver og gjemmer seg, for jeg har ikke funnet en eneste en.

Hvis det ikke finnes drivere for mitt hovedkort (har nyeste driverne for hovedkortet, men ikke for nettverks-porten(hvis det finnes)), vet noen om noen nettverkskort som har 64bitsdrivere?

På forhånd, Takk! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har et hovedkort med innebygd nettverks-port(a8n-e), og alt funket fett på Windows pro, men da jeg oppgraderte til Windows64, ble plutselig LAN kortet drept - tilkoblinger oppdages ikke av PC'en, men lyset blinker som pokker - og jeg kunne ikke koble opp mot hub'er eller lignende. Trist.

Noen som vet om dette har å gjøre med drivere, og finnes det i så fall noen som vet hvor disse rampe-driverne driver og gjemmer seg, for jeg har ikke funnet en eneste en.

Hvis det ikke finnes drivere for mitt hovedkort (har nyeste driverne for hovedkortet, men ikke for nettverks-porten(hvis det finnes)), vet noen om noen nettverkskort som har 64bitsdrivere?

På forhånd, Takk! :thumbup:

7293220[/snapback]

Don't know it, google it ;) Eneste råd jeg kan komme på :p hehe.

Lenke til kommentar

Og FØRSTE treff på Google var linken til Asus for A8N-E.

Da kan du enten laste ned nødvendige drivere derfra, eller finne ut på første linken (under Specifications) at Hovedkortet ditt har at nVidia chipset og lan-kort. Deretter kan driverene evt lastes ned fra nVidia

Google (og leverandørens sider) er din venn :)

|2mmy|

Lenke til kommentar
Takker og bukker for hjelpen. Jag burde vel føle meg passe dum nå.... men det gjør jeg ikke....

Takk igjen

7299416[/snapback]

Neinei, ikke dum. Men det er vanskelig å komme på at man kan søke på nettet til tider dessverre.. Hehe ;)

Håper det fiksa seg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...