ballexman Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg har et hovedkort med innebygd nettverks-port(a8n-e), og alt funket fett på Windows pro, men da jeg oppgraderte til Windows64, ble plutselig LAN kortet drept - tilkoblinger oppdages ikke av PC'en, men lyset blinker som pokker - og jeg kunne ikke koble opp mot hub'er eller lignende. Trist. Noen som vet om dette har å gjøre med drivere, og finnes det i så fall noen som vet hvor disse rampe-driverne driver og gjemmer seg, for jeg har ikke funnet en eneste en. Hvis det ikke finnes drivere for mitt hovedkort (har nyeste driverne for hovedkortet, men ikke for nettverks-porten(hvis det finnes)), vet noen om noen nettverkskort som har 64bitsdrivere? På forhånd, Takk! Lenke til kommentar
stoffers Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg har et hovedkort med innebygd nettverks-port(a8n-e), og alt funket fett på Windows pro, men da jeg oppgraderte til Windows64, ble plutselig LAN kortet drept - tilkoblinger oppdages ikke av PC'en, men lyset blinker som pokker - og jeg kunne ikke koble opp mot hub'er eller lignende. Trist. Noen som vet om dette har å gjøre med drivere, og finnes det i så fall noen som vet hvor disse rampe-driverne driver og gjemmer seg, for jeg har ikke funnet en eneste en. Hvis det ikke finnes drivere for mitt hovedkort (har nyeste driverne for hovedkortet, men ikke for nettverks-porten(hvis det finnes)), vet noen om noen nettverkskort som har 64bitsdrivere? På forhånd, Takk! 7293220[/snapback] Don't know it, google it Eneste råd jeg kan komme på hehe. Lenke til kommentar
2mmy Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Og FØRSTE treff på Google var linken til Asus for A8N-E. Da kan du enten laste ned nødvendige drivere derfra, eller finne ut på første linken (under Specifications) at Hovedkortet ditt har at nVidia chipset og lan-kort. Deretter kan driverene evt lastes ned fra nVidia Google (og leverandørens sider) er din venn |2mmy| Lenke til kommentar
ballexman Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Takker og bukker for hjelpen. Jag burde vel føle meg passe dum nå.... men det gjør jeg ikke.... Takk igjen Lenke til kommentar
stoffers Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Takker og bukker for hjelpen. Jag burde vel føle meg passe dum nå.... men det gjør jeg ikke.... Takk igjen 7299416[/snapback] Neinei, ikke dum. Men det er vanskelig å komme på at man kan søke på nettet til tider dessverre.. Hehe Håper det fiksa seg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå