Gå til innhold

Mista ALLE unlocks i bf 2142

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HVA skjera skulle spille å der så jeg at alle unlocksa mine er borte.. :thumbdown:

Har sendt mail til ea så får se hva de sier, men lurte på om noen her har det samme problemet nå?

7293196[/snapback]

Jeg vil prøve å gi deg et svar ut av det blå.

I Battlefield 2 hadde du samme problemet av og til.

Ranks og Unlocks forsvant for et par timer, kan være server problemer eller lignendes.

Selv eier jeg ikke Battlefield 2142, men kan si deg.

Profilen din i seg selv er ikke "lagret" på dataen din, men hos EA.

Derimot offline profiler er direkte lagret hos deg.

Om du forstår?

Gi det et par timer, burde ordne seg.

Lenke til kommentar
Jeg vil prøve å gi deg et svar ut av det blå.

I Battlefield 2 hadde du samme problemet av og til.

Ranks og Unlocks forsvant for et par timer, kan være server problemer eller lignendes.

Selv eier jeg ikke Battlefield 2142, men kan si deg.

Profilen din i seg selv er ikke "lagret" på dataen din, men hos EA.

Derimot offline profiler er direkte lagret hos deg.

Om du forstår?

Gi det et par timer, burde ordne seg.

7293272[/snapback]

Battelfield 2? har ikke det for det første

Har gått flere timer!

Veit det er lagret hos ea derfor jeg sendte mail ditt :tease:

Men mulig det fikser seg over natta,, takk for svar btw :thumbup:

Lenke til kommentar

bare låner tråden bittelitt. :)

Et lite merkelig problem som nettopp har oppstått her, er at alle poenga mine har forsvunnet i BF 2142. Går på bf2s.com for å sjekke stats, men siden opplyser om at jeg har under 100 poeng, og kan med det ikke vise soldier'n min. Inne på spillet så står scoren på den summen jeg skal ha, samt at medaljer og slikt er registrert av de jeg fikk i går. Har dessuten 200 poeng over det som er grensen for neste rank uten at jeg får den. Var slik i går, så jeg trodde det ville løse seg over natten slik det bruker, men i dag er det akkurat likedan. Noe galt, eller er det bug hos EA?

edit: liten leif

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
bare låner tråden bittelitt. :)

Et lite merkelig problem som nettopp har oppstått her, er at alle poenga mine har forsvunnet i BF 2142. Går på bf2s.com for å sjekke stats, men siden opplyser om at jeg har under 100 poeng, og kan med det ikke vise soldier'n min. Inne på spillet så står scoren på den summen jeg skal ha, samt at medaljer og slikt er registrert av de jeg fikk i går. Har dessuten 200 poeng over det som er grensen for neste rank uten at jeg får den. Var slik i går, så jeg trodde det ville løse seg over natten slik det bruker, men i dag er det akkurat likedan. Noe galt, eller er det bug hos EA?

edit: liten leif

7298077[/snapback]

Hei hei ;)

Vel, BF2s.net er jo da en vanlig tracker side etter hva jeg har forstått.

Virker som at Bf2s.net bare henter ny informasjon en viss dag i uken.

Selv har jeg tjent 600 globalpoints på en dag, og ikke fått dem på statsen på bf2s.net før en uke senere.

Og om poengene dine forsvinner i BF2 kommer de nok tilbake pronto over natten eller timen.

Edit: Leste posten din en gang til.

Om du snakker om medaljer og poeng du har fått i en runde, så er det store muligheter at enten: har du spilt på en unranked server, eller så har ikke server informasjonen blitt sendt til EA's hovedserver enda. (Noe som burde bli gjort etter hver runde, eller etter en hel Map rotation.)

Endret av Rubymj
Lenke til kommentar
Hei hei ;)

Vel, BF2s.net er jo da en vanlig tracker side etter hva jeg har forstått.

Virker som at Bf2s.net bare henter ny informasjon en viss dag i uken.

Selv har jeg tjent 600 globalpoints på en dag, og ikke fått dem på statsen på bf2s.net før en uke senere.

Og om poengene dine forsvinner i BF2 kommer de nok tilbake pronto over natten eller timen.

Edit: Leste posten din en gang til.

Om du snakker om medaljer og poeng du har fått i en runde, så er det store muligheter at enten: har du spilt på en unranked server, eller så har ikke server informasjonen blitt sendt til EA's hovedserver enda. (Noe som burde bli gjort etter hver runde, eller etter en hel Map rotation.)

7300008[/snapback]

har spilt ett par uker nå da, så det burde jo ha vært noen poeng der uansett hvis det ikke ble oppdatert. Spilte BF 2142 midt på dagen i går, og enda nå er det ikke kommet noen poeng. Bruker aldri å gå så lang tid. Og det jeg mente med medaljene er at de er registrert de jeg fikk i går da poenga ble sånn klikk. Så noe informasjon må de jo ha fått da. Er 100% sikker på at jeg spilte på ranked, siden det alltid er krysset av på filteret. Får heller ikke noen ny rank, selv om jeg har mer en nokk poeng til å oppfylle kravet.

Lenke til kommentar
bf2s.com er vel for BF2 og ikke B2142?

7300823[/snapback]

står jo at de også fører stats av 2142. Men vet du om noen andre sider som fører 2142 stats som jeg kan sjekke? bare for å være sikker da. :)

7300870[/snapback]

http://www.2142-stats.com/

Edit: Den er ikke akkurat oppdatert på minuttet. Men kan ikke si at bf2 heller var det da :D

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar

Tengte på det samme. Har ikke hørt om en stat side for BF2142 enno.

btw: inne på bf2s så ser du lengre nede på siden hvor det står hvor lenge det er til neste update. Når du ikke har vært på siden på en stund er nok tiden i minus, oppdaterer du siden igjen kommer du enten i kø får oppdatering eller den oppdaterer seg med en gang.

Lenke til kommentar
Funka på den siden, der var det oppgitt riktig poengsum, akkurat den samme som står inne på spillet. Men jeg går fremdels ikke opp i rank, har 200 poeng over grensa siden i går, likevel har jeg enda ikke skifta rank. Skal det ta så lang tid da?

7300941[/snapback]

EA Community for the win!

(Ironi)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg har akkurat samme problemet. Jeg går ikke opp i rank selv om jeg har mere enn no poeng til det. Har det ordna seg hos deg?

7403877[/snapback]

ja, tror det gikk 2 dager eller noe slikt. Tror det hjelper på hvis du spiller mer. Fortsatte bare å spille, og plutselig fikk jeg beskjed om at jeg hadde gått opp i rank.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...