Flakkmeister Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Er det veldig stor forskjell på ytelsen til en AMD XP2400+ 266MHz Bus og en AMD XP2600+ 333MHz Bus? Lenke til kommentar
milamber Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Tja............ Jeg tror ikke du vil merke noe forskjell hvis du bruker maskinen til vanlig bruk. Med det mener jeg Office, internett, musikk og spill. Du vil derimot få forskjellige resultater dersom du kjører tester. XP2600 med 333MHz er en raskere CPU og det vil jo være kult å starte maskinen og se det fine "lille" tallet poppe opp Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 13. november 2002 Forfatter Del Skrevet 13. november 2002 Ok, så det er ikke verd de ekstra tusen kronene? (Ikke det at jeg regna med det) Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Det spørs om du vil ha det beste eller ikke.Selv ville jeg kjøpt P4. Kjøpte P4 2.66 til ca 3200kr på komplett. Den er bedre enn amdene i alt utenom grafikk, menm det er ikke store forskjellen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå