Brian Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 blir nok cpu kjølern til Brian_n lest sinnsykt mye bra om den og det at han har sin cpu på 2,8 GHZ er den mer enn nok for meg (jeg har samme cpu) og kabinett får jeg se litt mer på, noen andre forslag enn det cooler master kabinettet?Gjerne med gode kjøleløsninger (kjenner noen med cooler master kabinettet som sliter litt med og få plass til vifter) 7513099[/snapback] å ikke nok med det, har planer om 2,9ghz 24/7 snart:D Har du sett på dette kabinettet fra Cooler Master? LINK Det kjøler veldig bra og ser tøft ut. stilrent og enkelt. Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Flaskehalsen? Alle komponentene kan jo være flaskehalser, det er bare spørs på hva du bruker pcen til. Er din hovedinteresse utpakking av rar-filer eller 1000fps i eldgamre spill er CPUen flaskehalsen, men hvis du spiller de nyeste spillene med bra grafikk må du nok oppgradere skjermkortet. Bruker du masse PS kunne 2gb ram til hjulpet... 7518495[/snapback] har 4 gig ram... windows versjonen min klarer ikke mer enn 3,3 gig så tror ikke ram er problemet og det går mest i spilling av nye spill Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 blir nok cpu kjølern til Brian_n lest sinnsykt mye bra om den og det at han har sin cpu på 2,8 GHZ er den mer enn nok for meg (jeg har samme cpu) og kabinett får jeg se litt mer på, noen andre forslag enn det cooler master kabinettet?Gjerne med gode kjøleløsninger (kjenner noen med cooler master kabinettet som sliter litt med og få plass til vifter) 7513099[/snapback] å ikke nok med det, har planer om 2,9ghz 24/7 snart:D Har du sett på dette kabinettet fra Cooler Master? LINK Det kjøler veldig bra og ser tøft ut. stilrent og enkelt. 7518589[/snapback] fint det der, men blir ikke før på ny året med den prisen der Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 men den schyte kjølern var jo gigantisk! og fant ingen info om at to vifter gikk, har du den selv kanskje? kunne du evt. tatt noen mål så jeg ser om den passer i mitt kabinett? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Spesifikasjonene finner du her. Mer info på Scythe sine sider Den er høyere enn Thermaltake Big Typhon (15 cm kontra 10,3 cm), men ikke fullt så bred (11 cm kontra 12,2 cm). Den er også noe lettere, ca 100g inklusive vifte. Plus versjonen har med en vifte, noe som vil holde i de fleste tilfeller. Men konstruksjonen av selve kjøleren gir mulighet til to vifter, selv om man må lage festesystemet for vifte 2 selv (relativt enkelt å lage). Ser ikke at den skal være problematisk å plassere i de fleste kabinetter. Jeg har den, men bare med en vifte. Endret 17. desember 2006 av Bolson Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 skal investere i et sånt kabinett, satser også på schyte viften i + versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå