svinty2 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Tre nøtter har jo vært fast morgenritualet hver julaften så lenge jeg kan huske, og så er det jo tante pose før middag, mens flåklypa går i bakgrunnen om kvelden... Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Er blitt mange filmer etterhvert som jeg MÅ se i juletiden. Slevom jeg som oftest ikke får med meg absolutt alle. Viktigste for meg er i alle fall - Tre nøtter til Askepott - Reisen til julestjernen - Disney-showet (Husker ikke navnet). Jeg elsker virkelig snøballkrigen og "Et juleeventyr" (Eller hva den nå heter.. Den med Scrouge i Disney-versjon) - Diverse disney-filmer som er lagd i julesammenheng. "Mens vi venter", "Mikkes jul" og "Jul med Disney" er de tre jeg liker best - Og så klart Hjemme Alene 1 og 2! Ingenting slår Kevin's feller. Jeg liker også godt å se Die hard 2, The nightmare before Christmas, Life of Brian og mange flere! Beste med julen er stemningen man får gjennom gode filmer (Sikkert litt skrivefeil i farten) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Grevinnen og Hovmesteren! Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Tror jeg må se Hjemme Alene filmene i år også. Gir stemning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå