Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Home Alone 1 & 2, Tre Nøtter til Askepott, Reisen til Julestjernen. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Kjøpt til nå: Hjelp, det er juleferie!, Hjemme Alene 1, Istid 2 og Polarekspressen. ... og flere skal det bli! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hjelp det er Juleferie A Nightmare on Elm Street (Freddys Genser minner meg om jula) kommer ikke på flere for øyeblikket... Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Har kjøpt meg Polarekspressen etter flere i tråden liker den som julefilm. Ikke sett den enda. Må nok kjøpe en del god del flere jule filmer til for konpansere for mangelen på snø Endret 3. desember 2006 av GtReBra Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Oj.. Glemte Gremlings. Julefilm deluxe!! Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 - Hjemme alene 1 og 2 - Grevinnen og Hovmesteren - Tre Nøtter til Askepott - Reisen til Julestjernen - Donald-greiene Og mere til Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Ingen andre filmer enn den noen Mikke Mus julefilmer, og den der Skrue får besøk av en ånd eller noe slik og får se fremtiden sin. Edit: A Christmas Carol var navnet på den, ja Endret 3. desember 2006 av Suncurtain Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Home Alone 1 & 2 var lenge en tradisjon, men har dabbet litt av de siste årene. Kanskje se om jeg få med kompisene mine å koste støv av den gamle VHS'en i år. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Home Alone 1 & 2 var lenge en tradisjon, men har dabbet litt av de siste årene. Kanskje se om jeg få med kompisene mine å koste støv av den gamle VHS'en i år. 7418201[/snapback] VHS? *grøss* Do not mention that name in the most holy of all forums! Lenke til kommentar
dabear Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Home Alone 1 & 2 var lenge en tradisjon, men har dabbet litt av de siste årene. Kanskje se om jeg få med kompisene mine å koste støv av den gamle VHS'en i år. 7418201[/snapback] VHS? *grøss* Do not mention that name in the most holy of all forums! 7418753[/snapback] Hehe, den egner da seg til to ting enda? 1) Opptaksfunksjon 2) Klokke under TVen Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Julenøttene på tv2! De er kanonbra! Lenke til kommentar
Reite Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Narnia, eller er det i påsken? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Serien? Filmen har premiere på Disney Channel første juledag Lenke til kommentar
haarod Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Grinchen med Jim Carrey så jeg når jeg var liten, men den er borte.. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ronja Røverdatter Lenke til kommentar
M@ggii Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Har en svakhet for tre nøtter til askepott og danser med ulver. Detter er absoulutt mine 2 favoritt julefilmer. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg for min del må få med meg christmas vacation.. Andre filmer ser jeg som det passer meg.. Tre nøtter til askepott og Reisen til jule stjernen er ikke "must" filmer, men står ofte på på tven i bakgrunnen, som skaper litt julesteming bare det! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 The Nightmare Before Christmas, must. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg må nesten se "En julefortelling". Den tegnefilmversjonen som Disney har laget, er bare helt utrolig. Den er utrolig trist når man bare ser Mikke legge stokken til lille Tim på graven hans Hjemme Alene kunne kanskje også vært en ide Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Er ingen filmer jeg føler jeg MÅ se, men til nyttår blir det vel grevinnen og hovmesteren. Teller det innenfor jula? xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå