Zeph Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 -Home Alone - Klassiker. Pesci er elsk.-Home Alone 2 - IMHO er denne bedre. -Flåklypa Grand Prix - Every year, baby. -The Julekalender - Jula blir ikke trøndersk uten. -Die Hard - Får knapt bedre Jule-action. -Die Hard 2 - Beste i serien. + Massevis av Looney Tunes, Disney og Tom & Jerry. EDIT: Så, en svarteliste over filmer jeg definitivt IKKE kommer til å få med meg: -Reisen til Julestjernen - Hark, for noe skvip. At folk betaler for å se den på kino... 7314004[/snapback] Reisen til Julestjernen er så forbaska kjedeleg, forstår ikkje kvifor dei skal sende den kvar einaste jul. Ein film som ikkje var nevnt endå er Tante Pose, ein norsk filmklassikar, blir ikkje jul utan. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Ein film som ikkje var nevnt endå er Tante Pose, ein norsk filmklassikar, blir ikkje jul utan. 7318635[/snapback] Jeg har aldri sett Tante Pose Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Grevinnen og hovmesteren er ein klassiker eg må ha med meg hver jul. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Ein film som ikkje var nevnt endå er Tante Pose, ein norsk filmklassikar, blir ikkje jul utan. 7318635[/snapback] Jeg har aldri sett Tante Pose 7319579[/snapback] Shame on you! Gje den ein sjanse og ha eit åpent sinn så går det nok bra. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Får se te jula, kanskje jeg får den med meg da. For den sendes vel hvert år, elns? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Stemmer, trur den går på NRK i løpet av romjula. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Julen skal være søtere enn sukker, og sterkt preget av tradisjoner. Min liste:90. Geburtstag oder Dinner for One, Der (1963) (TV) Tri orísky pro Popelku (1973) Miracle on 34th Street (1947) It's a Wonderful Life (1946) Noen vil kanskje si den er forutsigbar og kjedelig, jeg mener det er snakk om kvalitet ingen andre har kommet i nærheten av! God Jul! 7317289[/snapback] De to siste er obligatoriske. Ungdommen nå til dags altså, med Bad Santa og Die Hard... Back to basics! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 I år skal jeg slå til å se: Hjemme Alene Hjemme Alene 2 Hjemme Alene 3 Bad Santa Hjelp Det er juleferie +++ Skal sees mellom 1-24 desember, gleder meg Håper forøvrig Disney Channel slår til med noe skikkelig kvalitet i julen Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Julen skal være søtere enn sukker, og sterkt preget av tradisjoner. Min liste:90. Geburtstag oder Dinner for One, Der (1963) (TV) Tri orísky pro Popelku (1973) Miracle on 34th Street (1947) It's a Wonderful Life (1946) Noen vil kanskje si den er forutsigbar og kjedelig, jeg mener det er snakk om kvalitet ingen andre har kommet i nærheten av! God Jul! 7317289[/snapback] De to siste er obligatoriske. Ungdommen nå til dags altså, med Bad Santa og Die Hard... Back to basics! 7321221[/snapback] Jeg liker i allefall å se filmer som jeg kan følge med på, uten å måtte tvinges i evig søvn av kjedsomhet. EDIT: Bad Santa, ja! Steike, den har jeg ikke sett på evigheter! *først opp i lista* EDIT: Termometer, skal du virkelig se Home Alone 3? Du kan jo likesågodt få med deg 4'ern mens du er i gang, den er nesten likegod. Endret 20. november 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 EDIT: Termometer, skal du virkelig se Home Alone 3? Du kan jo likesågodt få med deg 4'ern mens du er i gang, den er nesten like dårlig. 7323956[/snapback] Fixed. Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Filmer som skal bli sett i desember måned: - The Nightmare Before Christmas. - The Polar Express. - Christmas Vacation. - Ernest Saves Christmas. - Bad Santa. - Mickey Mouse. (De jeg har). - Donald Duck. (De jeg har). - A Christmas Story. ++ Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 EDIT: Termometer, skal du virkelig se Home Alone 3? Du kan jo likesågodt få med deg 4'ern mens du er i gang, den er nesten like dårlig. 7323956[/snapback] Fixed. 7324614[/snapback] Like dårlig/like god, samme faen. Begge to suger omtrent like mye, så. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Grevinnen og Hovmesteren Tre notter til Askepott Ronja Roverdatter Reisen til Julestjernen Kvitebjorn Kong Valemon Donald Miracle on 34th Street A Christmas Carol Mickey's Christmas Carol Home Alone Home Alone 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Like dårlig/like god, samme faen. Begge to suger omtrent like mye, så. 7325023[/snapback] Akkurat, «like god» får det til å høyrest ut som filmane faktisk er gode. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Selvsagt, delvis meningen, det. Derfor brukte jeg en del smileys også. Var ment sarkastisk. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 EDIT: Termometer, skal du virkelig se Home Alone 3? Du kan jo likesågodt få med deg 4'ern mens du er i gang, den er nesten likegod. Liker Hjemme Alene 3 jeg ikke like godt som 1 og 2 men dog. 4'eren kommer jeg uansett aldri til å se, selv om jeg faktisk har hørt om noen som liker den Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 håper de lager home alone 5 med Macaulay Culkin, der han må forsvare crack house'et sitt mot squaters. istede for spikermatter bruker han spøytematter med aids infested sprøyter. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 håper de lager home alone 5 med Macaulay Culkin, der han må forsvare crack house'et sitt mot squaters. istede for spikermatter bruker han spøytematter med aids infested sprøyter. 7329519[/snapback] Haha, genialt :!: Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Home Alone-filmene, Tre Nøtter til Askepott, Donald-teikneserien, Flåklypa, og Reisa til Julestjerna er filmar eg bare må ha med meg! Kjem sikkert på fleire etter kvart... 7292852[/snapback] Helt enig her altså.. Slik blir det av å ha hatt TV2 og NRK i alle år.. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 - Reisen til Julestjernen - Tre nøtter til askepott - A Christmas Carol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå