Gunfreak Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Christmas Vecation og hjemme alene 1,2 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Where Eagles Dare (Ørneredet) Så utrolig stemningsfull film Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg må se ganske mange egentlig: Hovmesternen og grevinnen eller hva den heter Reisen til julestjernen Home Alone 1 og 2 Flåklypa grand prix Massevis av Disney (spesielt den med der Onkel Skure blir besøkt av tre ånder, der Mikke Mus er fattig og jobber for Onkel Skrue) Tre nøtter til Askepott Kommer ikke på flere i farta Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Tre nøtter til Askepott, Reisen til Julestjernen og Donald på Julaften er obligatorisk! Liker også å se Flåklypa Grand Prix, Home Alone (1 og 2) og minst en julekalender. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hovmestern, home alone og donald-klassikerne Uten dem er ikke jula perfekt! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Home alone 1 og 2. Samt Donald. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Har egentlig ingen filmer jeg MÅ se i julen, men får som regel med meg Flåklypa eller Disney greiene. Men i år tror jeg at jeg skal starte en tradisjon med å se Black Christmas vær jul framover. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Jeg tror i allefall jeg skal tørke støvet av følgende filmer: -Home Alone - Klassiker. Pesci er elsk. -Home Alone 2 - IMHO er denne bedre enn originalen. -Love Actually - Må ha noe sukkersøtt i Jula også. -Flåklypa Grand Prix - Every year, baby. -The Julekalender - Jula blir ikke trøndersk uten. -Nissene på Låven - Har spart denne i et år nå. På tide å få sett den igjen. <3 -Die Hard - Får knapt bedre Jule-action. -Die Hard 2 - Beste i serien. -Donnie Darko - Ser den hele tiden, men skal se den sammen med en spesiell person i år. <3 -Nightmare Before Christmas - Mest absurde julefilm ever. -Bad Santa - en Anti-julefilm kan kun bli den perfekte julefilmen! + Massevis av Looney Tunes, Disney og Tom & Jerry. EDIT: Så, en svarteliste over filmer jeg definitivt IKKE kommer til å få med meg: -Reisen til Julestjernen - Hark, for noe skvip. At folk betaler for å se den på kino... -Three nuts for Cinderella - Takler den bare ikke. -Ronja Røverdatter - Vet ikke hvorfor, men jeg forbinder den med jula. Samtidig liker jeg den ikke. Endret 20. november 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Så, en svarteliste over filmer jeg definitivt IKKE kommer til å få med meg: -Reisen til Julestjernen - Hark, for noe skvip. At folk betaler for å se den på kino... -Three nuts for Cinderella - Takler den bare ikke. -Ronja Røverdatter - Vet ikke hvorfor, men jeg forbinder den med jula. Samtidig liker jeg den ikke. 7314004[/snapback] Word! I jula skal man være glad, og det blir man ikke av å se slikt skvip. Jeg vil for øvrig legge til A Nightmare Before Christmas på den lista. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Meh, Nightmare synes jeg er litt fin, jeg. Gyselig, men fortsatt fin. Dessuten skal jeg samle sammen noen juleepisoder fra Futurama og Simpsons. Noen som har ei liste over hvor mange juleepisoder det finnes i disse to seriene? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 er 2 jule episoder i futurama, i simpson tør jeg ikke gjette, kanskje 10 eller noe. det har ikke vært jule epsioder på alle sesongene bare noen. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Skal sees: Flåklypa Grand Prix Tree Nøtter for Askepott Reisen til Julestjernen Home Alone 1/2 Tom&Jerry er jeg storfan av fra barndommen så det skal sees. Tom & Jerry Classic Collection - Vol. 1 og volume 2 av samme. Endret 19. november 2006 av Xtra Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Ja, jeg vet det ikke er så mange av dem. Jeg skal prøve å finne noen på DVD-ene til bruttern (han har alle sesongene frem til s8), så rippe dem ut og samle dem. EDIT: Dessuten skal jeg feire jul med Mulder og Scully også. Skal finne noen av juleepisodene der også. Vet at der er noen. Endret 19. november 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Little Manhattan må være en perfekt film å se i julen for hele familien. Så den akkurat nå. Tipper endel gutter her kan relatere til det problemet Gabe (hovedkarakteren) har i filmen. Det filmen essensielt handler om er at sistnevnte har problemer med kjærligheten, iform av sin første. Både morsom, smigrende og derfor underholdende. Anbefales! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Er Little Manhattan en film som foregår i jula da? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Julen skal være søtere enn sukker, og sterkt preget av tradisjoner. Min liste: 90. Geburtstag oder Dinner for One, Der (1963) (TV) Tri orísky pro Popelku (1973) Miracle on 34th Street (1947) It's a Wonderful Life (1946) Noen vil kanskje si den er forutsigbar og kjedelig, jeg mener det er snakk om kvalitet ingen andre har kommet i nærheten av! God Jul! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg skal se de filmene jeg får, de jeg kjøper meg, samt andre filmer jeg eventuelt skulle ha lyst til å se opp igjen fra samling. Ser ikke poenget med å legge opp noen "julestrategi" for filmkikking, men om jeg på død og liv skulle gjort det, så hadde det vel gått i Die Hard og den første Lethal Weapong tenker jeg. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Er Little Manhattan en film som foregår i jula da? 7316489[/snapback] Nei, men temaet er relatert til jula - kjærlighet. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Blir vel antagelivis Grevinnen & Hovmesteren på lille julaften. Og forhåpentligvis noe med chevy chase hvis noen skulle finne på å sende det.Det er alt jeg har planer om å se. Lenke til kommentar
elismid Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 ej ser filmane som går ej , dårli eller bra dei blir sett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå