Raste Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Heisann, liker Jeepers Creepers filmene, og jeg lurer på om det vil komme treer engang mtp hvordan toern ble avsluttet? Takker for svar. Endret 5. september 2009 av Raste Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) .... Endret 5. september 2009 av Raste Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Trur ikke det er planlagt noe ny film av Jeepers Creepers. Søkte på www.imdb.com, sto ingenting om en ny film der iallefall http://imdb.com/find?s=all&q=jeeper+creepers Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Fant det ut nå, har blitt lagd en 3'er og kommer i 2007 en gang. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Historien endte jo ikke på en ordentlig måte i 2-eren så jeg håper at de lager en 3 film . Har håp om det! Lenke til kommentar
Juden Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Fant det ut nå, har blitt lagd en 3'er og kommer i 2007 en gang. 7640072[/snapback] Det var jo bra! Yes enda en jeepers creeprs Er en stor FAN! Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Jeg likte eneren, må si det. Men, nr.2 ble bare dum. Surprise! Oppfølgere er jo nesten alltid en skuffelse. Men toeren her var veldig skuffende, synd de lagde den. Men når de først har ødelagt det, kan de jo likså godt lage en tredje film. Hvem vet, kansje den blir ok? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg likte eneren, må si det. Men, nr.2 ble bare dum. Surprise! Oppfølgere er jo nesten alltid en skuffelse. Men toeren her var veldig skuffende, synd de lagde den. Men når de først har ødelagt det, kan de jo likså godt lage en tredje film. Hvem vet, kansje den blir ok? 8497914[/snapback] Enig der. Likte den første godt, men toern ble bare teit... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå