Gå til innhold

Ny Dell, ca 7000 inkl. skjerm, lett bruk

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal kjøpe stasjonær PC til min søster og bror til jul. De vil hovedsaklig bruke den til lettere spilling (Sims 2 o.l), surfing og MSN. Tenkte på en dell-pc da dette blir lett med tanke på garanti/reklamasjon. Kan også kjøpes fra andre steder dersom dette blir bedre/billigere men ønsker ikke å bygge selv. Er det noen som kan komme med forslag til oppsett? Tenkte meg en pris rundt 7000, kan strekkes til 8000 hvis absolutt nødvendig.

Takker for svar!

BlackOut

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hjelp noen? *BUMP*

7300101[/snapback]

Dell leverer en Dimension E520, til ca. 7300-7400, med en 19 tommer lcd skjerm. Det kommer med et helt greit grafikkkort. Vil ikke tro du behøver mer. Den maskinen kommer med et grafikkkort til. Man kan oppgradere det.. tror ikke maks prisen blir noe særlig over kr. 7800-7900.. etter oppgraderingene.. du får ta en titt på Dells hjemmesider.. under stasjonære pc'er.. de har vel en og annen tilbud med dobbelram eller fri printer.. :hmm:

Lenke til kommentar

http://www.jmdata.as/stasjoner.htm

så går du ned på a34-pcen til Kr 6840,- (NYE PC: Intel Core 2 Duo E6400 - DVDRW – 7600GT256 – 1024MB DDR2 – 250SATA)

Kan garantere deg at du får mer for pengene der. Hvis du vil enda lavere i pris og noe som fortsatt vil fylle behovet så har vi a29-pcen til Kr 5640,-. Når det gjelder servicen der så kan jeg ikke utale meg noe om den.

Endret av astradoz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...