Gå til innhold

Hva slags motiv?


escoN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tror det hjelper lite med å si det der.

 

Gi oss heller en forklaring eller bilde på hvor stor veggen er. Få no bilder av rommet også, slik at det kan matche. ;)

7293566[/snapback]

hmm.. det er 2 *sånne fra albuen til fingertuppen* nederst og 3 *sånne fra albuen til fingertuppen oppover* tror det heter alen :p

Lenke til kommentar
tror det hjelper lite med å si det der.

 

Gi oss heller en forklaring eller bilde på hvor stor veggen er. Få no bilder av rommet også, slik at det kan matche. ;)

7293566[/snapback]

hmm.. det er 2 *sånne fra albuen til fingertuppen* nederst og 3 *sånne fra albuen til fingertuppen oppover* tror det heter alen :p

7295125[/snapback]

Hva med å gå ut utenfor huset og ta ett bilde den retningen som veggen vender, og mal det motivet på veggen (om det er noe utsikt da). Eller søk deg frem til noen naturbilder på nettet og mal disse.

 

Eller var det kansje noe enklere som en tegneseriefigur eller noe slikt du hadde tenkt? I så fall kan du jo kikke igjennom dine favoritt tegneserier og se om du finner ett bilde der som du kan kopiere på veggen.

 

Ett tips for å male motiver på en vegg er å bruke en overhead (eller en projektor om du har det). Ta en fargekopi av motivet på en overhead folie og legg den på overheaden, så kan du streke opp med tusj først på veggen slik at du har noe å male etter, deretter er det jo bare å fylle i farger ;)

Lenke til kommentar

Hadde faktisk tenkt til å bruke prosjektor.. det er ikke så stor vegg og den ligger på samme vegg som vinduet *det er bare en del av veggen* så man kan ikke se inn.

En tegneserifigur hadde vært lurt det.. men har du noen konkrete bilder av en tegneseriefigur/spillfigur/filmfigur :thumbup: .

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 5 uker senere...

Jaja jeg vet dette er gammel tråd nå men jeg hadde jo ikke lagt ut bildet av veggen min..

Inspirert av logoen på den nyeste plata til pharrel williams bare i meg versjon :)

post-114101-1170588499_thumb.jpg

jeg glemte vist å rotere bildet :blush:

post-114101-1170588640_thumb.jpg

Endret av oYVINdOo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...