Habitats Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Hei, jeg har ikke veldig god greie på lyd, så jeg tenkte å prøve meg her. Problemet er at når jeg sett på meg headset / skrur på høytalerene så kommer det en slags støy i bakgrunnen. Når det gjelder høytalerene så stopper denne støyen så fort jeg spiller av en sang el. Med headsetet så forsvinner den aldri. Tenkte det kunne være kabel/lyd kort, men er ikke sikker. Til høytalerene bruker jeg Coax tilkobling, headsetet er vanlig mini-jack. Headset Lyd kort (hovedkort) Beklager om dette har vært spurt om før, men jeg fant ingen ting da jeg søkte. //Patrick Endret 17. november 2006 av murfh Lenke til kommentar
Ole_Rygg Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Har hatt samme problem, da var det kablen men dette skjedde bare på høytalerene. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) hm... dere har vel ikke tilfeldig vis noen som helst form for lyduttak foran på kabinettet? Det kan være et eksempel på en årsak, pga. magnetfeltet (eller noe slikt) inne i pc'n. Har hatt det problemet jeg ihvertfall. Endret 15. november 2006 av Zaran Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hmm.. hadde det slik selv også før, men forsvant plutselig. Sjekk om hovedkortet tar borti kabinettet eller noe. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Bruker utgang fra hovedkortet. Prøvd den forran også, men da blir resultatet bare værre. Fant ut en ting til, når jeg trykker, åpner en mappe i windows, så kommer den en "klikk" lyd i headset/mic. Tegnet litt med et tegnebrett og da fikk jeg en slags skrapelyd når jeg dro pennen bortover. Hovedkortet er også ordentlig festet, butter ikke i noen kanter el. Takker for svar så langt. //Patrick Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Oppdater driverne. Det gjorde jeg når jeg fikk støy på det integrerte lydkortet, når jeg ikke hadde ordentlig lydkort. Det som kan hende, er at det integrerte lydkortet kan ta opp støy fra andre komponenter på hovedkortet. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Hmmm, jeg har de nyeste driverene. Om det har seg slik at lydkortet tar opp støy fra andre elementer er det kanskje like greit og kjøpe en eget lydkort? Off topic: I så fall, noen kort og anbefale? Spiller endel musikk+spill så skal jeg først ha noe gjøre det ikke noe om det koster. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hmmm, jeg har de nyeste driverene. Om det har seg slik at lydkortet tar opp støy fra andre elementer er det kanskje like greit og kjøpe en eget lydkort? Off topic: I så fall, noen kort og anbefale? Spiller endel musikk+spill så skal jeg først ha noe gjøre det ikke noe om det koster. 7292993[/snapback] Forslag til lydkort: Lydkort fra Prisguide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå