feherzabidi Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 hei hvis jeg sitter på en bærbar maskin med trådløs kommunikasjon til mitt nettverk, er det mulig å logge på de andre maksinene som er koplet til samme router. og se alle aktivitetene. jeg har speedtouch modem, og Dl router. mvh Lenke til kommentar
Ole_Rygg Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Selvfølgelig kan du det, hvis du mener igjen Remote Desktop O.L? Lenke til kommentar
feherzabidi Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Selvfølgelig kan du det, hvis du mener igjen Remote Desktop O.L? 7292332[/snapback] hvordan skal jeg gjøre det?jeg vil alt som på desktop uten den som sitter på maksinen ser det eller føler det?se hele desktop! takk på forhånd Endret 15. november 2006 av feherzabidi Lenke til kommentar
adg Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Legg inn Remote Administrator (Radmin) på begge maskinene. Velg start server på den du skal inn på, og bruk viewer på laptopen Lenke til kommentar
feherzabidi Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Legg inn Remote Administrator (Radmin) på begge maskinene. Velg start server på den du skal inn på, og bruk viewer på laptopen 7292426[/snapback] takk for programmet,men serveren vil ikke starter, og jeg klarer ikke å koble opp! mvh Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Får du noen feilmeldinger på serveren? Er programmet på serveren lagt til i brannmuren(e) dine? Er programmet på klienten lagt til i brannmuren(e) dine? Får du noen feilmeldinger med klienten? Er dere på samme nettverk? Lenke til kommentar
feherzabidi Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Får du noen feilmeldinger på serveren?Er programmet på serveren lagt til i brannmuren(e) dine? Er programmet på klienten lagt til i brannmuren(e) dine? Får du noen feilmeldinger med klienten? Er dere på samme nettverk? 7295160[/snapback] hei først når jeg starter maskinen så kan jeg se at r_server.exe er startet i oppgavebehandling, men når jeg prøver å koble til den andre maskinen så får jeg can't connect to server selvom serveren er på på den andre maskinen. ja jeg har lagt programmet på begge makinenene (windows brannmur) Finnes det et annet program som er like god! takk for hjelpen jeg fant ett annet program REMOTE OFFICE MANAGER! mvh Endret 16. november 2006 av feherzabidi Lenke til kommentar
radivx Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 UltraVNC er kanskje tingen? (http://ultravnc.sourceforge.net/) Jeg har alltid synes at Microsoft sitt er alt for tungvint å komme i gang med. Men det virker jo fint det også. Lenke til kommentar
carmaa Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Selvfølgelig kan du det, hvis du mener igjen Remote Desktop O.L? 7292332[/snapback] hvordan skal jeg gjøre det?jeg vil alt som på desktop uten den som sitter på maksinen ser det eller føler det?se hele desktop! takk på forhånd 7292340[/snapback] Håper for guds skyld at du ikke skal bruke dette til å overvåke noen . Det er generelt en Dårlig Ide™, for ikke å snakke om ulovlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå