LaserMannen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Skal formatere pcen med Windows XP Pro x64 OEM cden, har Windows XP Pro fra før. Når jeg setter cden i og starter pcen kommer det opp: "Press any key to boot from CD/ROM" Så trykker jeg en tast, så kommer jeg inn i windows xp pro boot screen istedenfor . Er en OEM cd ikke bootbar?? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Skal være bootbar. 1.Sett CD rom som primary boot device. Kan godt fjerne evt HDDs fra lista. 2. Sett Keyboard USB support til Bios istede for OS. (Om du har USB tastatur) Trykk febrilsk, prøv flere ganger. Lykke til. Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Skal være bootbar.1.Sett CD rom som primary boot device. Kan godt fjerne evt HDDs fra lista. 2. Sett Keyboard USB support til Bios istede for OS. (Om du har USB tastatur) Trykk febrilsk, prøv flere ganger. Lykke til. 7291860[/snapback] Hmm hvor i Bios finner jeg punkt 2? Takk for svar Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Sjekk under Integrated Peripherals/ USB keyboard support. Slik på mitt kort. Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Takker for alle svar, kjoerer naa windows xp pro x64, men hvordan faar jeg norske bokstaver? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 control panel/reginal and language options/så velger du på menyen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå