Gå til innhold

tre stk bærbare og velge imellom, men hvilken?

ToyDoc

Anbefalte innlegg

hei

Har tenkt å kjøpe meg en bærbar pc, og valget står mellom Dell XPS M1710, HP NW9440 og Toshiba QOSMIO G30-163.

Alle tre er egentlig nokså like i specs.

Så spørsmålet er, hvilken av de tre er "best"?

Vil bli brukt mye til spilling, så skjermkortet er en vesentlig del.

Dell'en har GF Go 7900GTX, HP'en har Quadro FX 1500M og Toshiba'n har GF Go 7600.

Har ikke så mye peiling selv, men har funnet de tre jeg er mest intr. i, så dere får hjelpe meg videre. Kanskje t.o.m. en av dere har eller har prøvd en evt. alle tre maskinene.

Mvh meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke at jeg ser på Toshiba som det beste alternativet her. Men hvis det hadde vært aktuelt med en maskin fra den produsenten - ville ikke en Satelite P100 være et langt mer fornuftig valg enn den svære Qosmioen?

http://www.stretto.no/PartDetail.aspx?q=ti...77;pl:1;c:36159

http://www.stretto.no/PartDetail.aspx?q=ti...41;pl:1;c:36159

7294727[/snapback]

Helt klart, bedre specs over hele fjøla med P100, meget bra skjermkort, mte minne og stor disk, tror faktisk den gir mer for pengene enn i9400 og 7900GS-versjonen av XPS M1710 ;)

Lenke til kommentar

La ikke merke til at P100 hadde 7900 skjermkort, trodde det var 7600 slik som den eldre modellen jeg har. Da burde den jo være blant de bedre kjøpene i den prisklssen?

Qosmio har jeg inntrykket av at er litt som bærbare pc'ers svar på Bang & Olufsen. Dyrt design og så som så innhold.

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar
La ikke merke til at P100 hadde 7900 skjermkort, trodde det var 7600 slik som den eldre modellen jeg har. Da burde den jo være blant de bedre kjøpene i den prisklssen?

Qosmio har jeg inntrykket av at er litt som bærbare pc'ers svar på Bang & Olufsen. Dyrt design og så som så innhold.

7297132[/snapback]

Jepp, blir også å sammenligne med ferrari-serien til acer, du legger mye penger i bra design, men ift ytelse og spesifikasjoner så gir de ikke allverden ift hva du betaler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...