ericandre Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) hei. jeg får bluescreen ved bruk av azureuz, noen som har en løsning på dette? har nyste versjonen, er ikke så stort problem, jeg kan bytte client. det store problemet er at jeg har mistet begge admin brukerene mine. når jeg skriver inne admin (1) eller administrator (2) så kommer jeg ikke inn jeg har ikke passord på brukerene, men den sier at brukernavnet eller passordet er feil. noen som har noen forslag her? mvh eric andre Endret 20. november 2006 av ericandre Lenke til kommentar
ericandre Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 skrudde av auto restart og leste av feilen. driver_irql_not_less_or_equal nvtcp.sys ad b5a6d548 base bsa60000 date 4253b85b søkte lit og leste at det kan ha noe med pci kort eller ram. rammen min er fin men har et creative sb pci128 kort, kan dette være feilen? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Tror dette kalles "driverfeil" i motsetning til den mer vanlige "brukerfeil" Det har ikke noe med lydkortet ditt å gjøre, men derimot med hovedkortet dit, jeg tipper du har nForce4 med Firewall, og en kjapp søk på gugel ga med dette blant annet. Fant ingen annen løsning en å skru av Firewallen. Lenke til kommentar
ericandre Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 nforce4 med pc-cillin sin firewall ja. hvis jeg skrur av firewallen, blir ikke pcen "usikker" da? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Nja, har du Windows Firewall, og Firewall på modem/router burde det holde, regner ikke med at akkurat du er så utsatt for angrep allikevel. Det er kalt "almenn paranoia" Jeg har kjørt Windows sin firewall, og firewall på routeren nå lenge, uten noen problemer. Lenke til kommentar
ericandre Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 takk for hjelpen, fikk ikke bluescreen i natt. skrudde av virus beskyttelsen til pc-cillin. eneste problemet nå er at jeg ikke har tilgang til admin kontoen min, får ikke brendt ut cd er heller. har prøvd en del programmer med de finner ike brenneren min. får ikke brendt ut boot cd for og resette passordet, finnes det noen andre måter og "åpne" admin kontoen på? Lenke til kommentar
ericandre Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 bump. trenger hjelp med og få tilbake tilgangen til admin kontoen. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Mener du administrator? hvis ikke: Når den stygge blå loggin skjermen vises, trykk escape tre eller fire ganger, til det dukker oppe et vanlig innloggingsvindu. Srkriv "administrator" som brukernavn, og det passordet (hvis noen) du ga den når du installerte. Annet en det, så finnes det en del steder på forumet som nevner Offline password editor eller noe. Det har hendt meg en gang, at alle CD/DVD-ROM-ene mine ble disabled, disse kan du evt. skru på igjen ved å tryke Windows-tast+Pause, og velge hardware taben->Device Manager->CD/DVD-ROM Drives-> og finne brenneren din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå