Gå til innhold

Ikke lvl 60 før TBC, er det vitsig å fortsette?


Anbefalte innlegg

Hvis man ikke er lvl 60 før BC er det vitsig å fortsette med WoW da?

da er jo alle end game guildsa for lvl 70 folk og når du endelig har slitet deg til lvl 60 så har du 10 lvler til! Er det noe nytt og spennende for "low lvls" der? og MC og Onyxia blir derimot vankseligere. Så jeg har en lvl 41 warrior og kommer ikke ilt å bli lvl 60 med Tier 2 eller Tier 3 og jeg rekker ikke å spille såpass mye at jeg kan rekke å bli lvl 60. kanskje litt over lvl 50.

 

 

 

NB: masse skrive feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken lvl du er når TBC slippes har da vel null å si. Liker man å spille WoW så fortsetter man med det, hvis ikke slutter man. Enkelt og greit, er det ikke det da?

 

For min del gleder jeg meg jo til å utforske Outland, men samtidig frykter jeg at det vil bli et mareritt når hele serverens maks lvl befolkning skal inn der og queste på akkurat de samme stedene. Kan bli kaos og gankfest i begynnelsen. Har man noen lvls igjen til 60 vil kanskje ting dempe seg litt etterhvert...

 

Tier 2/3 har vel heller ikke noe med saken å gjøre, trenger ikke en character full med epics for å fortsette å spille.

Lenke til kommentar
Hvis man ikke er lvl 60 før BC er det vitsig å fortsette med WoW da?

da er jo alle end game guildsa for lvl 70 folk og når du endelig har slitet deg til lvl 60 så har du 10 lvler til! Er det noe nytt og spennende for "low lvls" der? og MC og Onyxia blir derimot vankseligere. Så jeg har en lvl 41 warrior og kommer ikke ilt å bli lvl 60 med Tier 2 eller Tier 3 og jeg rekker ikke å spille såpass mye at jeg kan rekke å bli lvl 60. kanskje litt over lvl 50.

 

 

 

NB: masse skrive feil.

7291610[/snapback]

 

Er jo ikke slik at alt før lvl 60 forsvinner når TBC kommer ;) Det eneste nye for de under 60 i TBC er vel nye talents og da nytt pvpsystem. Eller om du da velger å rerolle en av de 2 nye rasene. Men du sier "når du endelig har slitet deg til lvl 60 så har du 10 lvler til". Høres litt ut som at det er en jobb for deg og ikke et spill. Om det er så lite moro er det kanskje ikke vits å spille videre?

Lenke til kommentar
Trenger jo ikke tier2/3 for å komme deg opp til lvl70..

7291776[/snapback]

 

jeg veit det, men trenger man ikke det for å fortsette I end game instancer på lvl 70, virker da logisk syns nå jeg...

7291792[/snapback]

 

Man får items på vei til 70 som er vel så bra og ofte bedre, ihvertfall i forhold til Tier2. Tier 3 er det uansett ikke SÅ mange som har heller, så det er nok ikke noe krav akkurat.

Lenke til kommentar
Tier4 pala settet var værre enn tier3...

7292148[/snapback]

 

Tier 4 blir jo tilsvarende tier 0, så det er ikke rart at det er litt middelmådig. Tier 5, derimot..

7292256[/snapback]

 

Jojo, men svarte på til ~lvl65 utbytting.

 

Kommer til å beholde Tier3'en min en god stund, iaff. til level 70.

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

Det vil absolut tikke være umulig å lvle til 70 med grønt lvl 60 utstyr. Blizzard er ikke rævet nok til å sperre av en så stor del av nye brukere. Du kan sannsynligvis sammenligne det med hvordan det var å lvle fra 50 til 60 med lvl 50 grønne items. forskjellen blir her at en andel av serveren vil lvle i det beste epic gear'et det var mulig å få på lvl 50 og nå skal de opp til 60 ;)

 

å være den første bølgen til lvl 70 er heller ikke en nødvendighet. selv byttet jeg mye server og folk var godt inne i BWL før jeg ble lvl 60 med min første char (smart som jeg var lvlet jeg først til lvl 55 før jeg skiftet server ^^') og alikevel fant jeg både guilds som var villig til å ta meg inn, godt utstyr og gode sosiale nettverk. det eneste som hemmet jeg fra å få naxx gear etc var mine egne valg med hensyn til at jeg ikke orket å være så hardcore. så stå på, at folk nå lvler til 70 i stedet for 60 og du kommer rett etter gir deg egentlig STØRRE sjanser enn om max cap'en fortsatt var 60 og folka på serverend in gikk rundt i det beste av det beste gearet som finnes i spillet (t3 atm) og bare sopet.

 

pluss at vi vil nok se mye ny guild dannelse med tbc og folk må lære seg de nye instance rutinene etc etc. du kommer så og si til dekket bord og det er bare å forsyne seg. stå på! selv lvl'er jeg alt'er på ny server til tbc, de vil nok være ett par 60ier og noen i sine 40ier, samt at jeg skal starte en helt ny en når de nye rasene kommer. slik som mange andre!

Lenke til kommentar
Trenger jo ikke tier2/3 for å komme deg opp til lvl70..

7291776[/snapback]

 

jeg veit det, men trenger man ikke det for å fortsette I end game instancer på lvl 70, virker da logisk syns nå jeg...

7291792[/snapback]

 

bare å ta det med ro. tier 2/3 players vil kvitte seg med sine epics i den første 5man instansen. og da er det snakk om blue's.

 

desuten finner du vel gear eller får fra quest som holder plenty til å spille seg opp til 70.

 

med andre ord.. ingen grunn til å grinde tier 1,2,3 før TBC. gjør som meg, vær sosial et par uker før TBC kommer.. lol

Lenke til kommentar

Rent bortsett fra at mob's i TBC virker som de er balansert på at spilleren har bra utstyr. Selfølgelig alle kan komme til lvl 70, men for meg med det meste av dps-gear til warrior's mot en som løper rundt i stratholme gear så er det snakk om 10-20 vs 30-40 sekunder per mob samt at jeg da åpenbart har mindre nede tid.

 

Jeg spiller spillet for morro, og jeg raider nettopp derfor. Føler ikke at tiden jeg har brukt frem til nå er bortkastet. Hadde jeg løpt rundt med <MC gear så hadde jeg ikke giddi tror jeg

Lenke til kommentar

Det som er så bra med BC er jo som mange sier at det er casual-vennlig. Mye mer enn det er nå.

 

F.eks;

 

Om jeg som lvl 60 ikke får plass i guild raidet den og den dagen i uken, så har jeg i bunn og grunn svært lite å gjøre på i wow. joa..jeg kan grinde rep og gull osv..men det finnes grenser for hvor lange man gidder å gjøre dette uten å ha et mål med det.

 

 

I BC vil dem som ikke får plass i raidet den og den dagen lett joine en BG og pvp'e. Og etterhvert samle opp nok honor til å kjøpe oppgradert armor og våpen. For så og neste dag joine raid igjen. I strake motsetn til hvorden det er i dag, hvor et forsøk på å få pvp armor og våpen setter en stopper for det meste av raid-deltagelse for lange tider.

 

Dvs at mulighetene er så utrolig mer omfattende for folk som faller utenfor guild-raidet som foregår akkurat der og da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...