Gå til innhold

For oss som venter på Armed Assault


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minimum Specification:

 

* CPU: 2 GHz

* RAM: 512 MB

* Nvidia Geforce FX with 128 MB RAM & pixel shader 2.0, ATI Radeon 9500 with 128 MB of RAM

& pixel shader 2.0

* Free HD Space: 3 GB (or more as needed for downloadable addons)

* Software: Windows XP or Windows 2000 and DirectX 9

 

Recommended Specification:

 

* CPU: 3 GHz

* RAM: 1 GB

* Video Card: Nvidia 6800 and above or Ati x800 and above with at least 256 MB RAM

* Free HD Space: 3 GB (or more as needed for downloadable addons)

* Software: Windows XP and DirectX 9

Lenke til kommentar
Hvordan er det med manualen? Ja, jeg vet. Manualer som følger med dagens spill er stort sett tynne lefser knapt verdt å lese, men en vet jo aldri.. Den som fulgte med OFP 1958 var ikke så dum, dog. T.o.m. en pappfigur fulgte med, med snarvei kommandoene.

7382070[/snapback]

 

1958 eh? :p

 

Ja, den papirfiguren med snarveier på var veldig hendig. :thumbup:

Lenke til kommentar
Stoler dog aldrig på minimums kravene. Disse kravene gjelder for de som absolutt ønsker å spille med en fps på 10, eller for folk i uland som ønsker å nyte en runde kvalitet............

7382317[/snapback]

 

Joda, men jeg pleier å se på recommended krav som en noenlunde

god spillbar løsning :)

Endret av Stig Jøran
Lenke til kommentar
Er det ikke mulighet å kjøre dette spillet med et Radeon 9800pro kort?

 

Som sagt tidligere, så kommer du nåkk til å slite litt med det oppsettet desverre...men det vil være fullt mulig å spille spille på low settings.

En tommelfingerreglel må jo være å drite i hva som står i minimum specs for ALLE spill! I enkelte spill må man jo til og med slite for å få opp FPS til 10 med minimum specs! Jeg syns recommended specs er en grei pekepin, hvertfall når det gjelder ArmA. Men selv med 3 GHz CPU, 1 Gb RAM og et vanlig 6800 kort er jo GARANTERT langt fra nåkk til å kjøre ArmA på relativt høye instillinger.

Jeg har C2D E6600, 1 Gb RAM (skal ha 1 Gb til) og 7900 GTO kort. Jeg håper å kunne kjøre på middels instillinger uten merkverdi etterslep...

Endret av Maverick2002
Lenke til kommentar
Siden jeg ikke klarer å vente har jeg nedlasta det, . Men når det kommer ut her i norget skal jeg ta med en 500 lapp til byen og kjøpe dette spillet . Det har jeg lovet meg selv og en kamerat av meg. Så, ikke heng meg,

 

Å du har fått det til å fungere? Tvilsomt! :tease:

Star Force er din venn!

7383369[/snapback]

Å få den til å fungere er like lett som å få tissen din til å fungere.

Lenke til kommentar

Nei, koser meg med OFP frem til neste år. Håper nå de mest groteske bugsene er stilt opp mot veggen og skutt før den europeiske lanseringen. Da er det nok komt optimaliserte nvidia/ati-drivere også, slik at situasjonen forbedrer seg. Sånn det er nå er det ikke så veldig spillbart (har 15-20fps med riggen i signaturen under, riktignok i 1920x1200, men med alle innstillinger på medium).

Lenke til kommentar
Siden jeg ikke klarer å vente har jeg nedlasta det, . Men når det kommer ut her i norget skal jeg ta med en 500 lapp til byen og kjøpe dette spillet . Det har jeg lovet meg selv og en kamerat av meg. Så, ikke heng meg,

 

Å du har fått det til å fungere? Tvilsomt! :tease:

Star Force er din venn!

7383369[/snapback]

 

Tyske versionen har jo securom...å det er jo fullt mulig å kjøre spill med både Starforce & Securom...

 

Vente personlig bare på at 505 slepp spillet her i Norge. Skal inn i militære til førstegangstjeneste i januar uansett, så har ikkje så mye hastverk med å få tak i det. Blir jo temmelig lite muligheta til å spille det framover uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...