Gå til innhold

For oss som venter på Armed Assault


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

505 har for lenge sida sagt at dem slepp ArmA Q1 2007, altså i januar, februar eller mars 2007...Alle datoer som sier 2006 e mest sannsynelig ikke oppdatert etter at det blei klart kæm som gir ut spelle i de forskjellige områdan...

 

Country            Publisher          Date

EU&others        505 Games        q1 2007  (See "Countries included on 505 distribution" section)

Austria              Morphicon        30/11/06

Czech Republic  BIS&JRC&CQE  10/11/06

Germany          Morphicon        30/11/06

Poland              Lem                  10/11/06

Russia              Akella              28/11/06

Switzerland      Morphicon        30/11/06

Slovakia          BIS&JRC&CQE  10/11/06

 

I'm still waiting for confirmation but the information I've received is that the 505 deal includes: South Africa, Japan, Australia & New Zealand amongst other countries, full list is:

 

United Kingdom, France, Italy, Spain, Finland, Denmark, Sweden, Norway, Netherlands,  Belgium, Luxembourg, South Africa, Australia, New Zealand, Iceland,  Ireland,  Andorra, San Marino, The Vatican City, Greece, Portugal, Croatia, Serbia & Montenegro, Bosnia, Slovenia, Lichtenstein,  Cyprus, Malta, Turkey, Japan.

Lenke til kommentar

BTK, den videoen hadde like rå grafikk som beta screenshot'et jeg har sett fra utviklingen av Half Life 3.

 

Har endelig fått testet ArmA nå, og jeg må si jeg er:

A) Glad for at maskina mi greier å dra det på medium grafikk

B) Lei meg fordi maskina mi ikke greier å dra det på maks grafikk

Legger merke til at det er svært krevende for hardware'n, selv om de har pussa på koden en god del. Vi må ikke glemme at øya er enorm, og et av ArmA's satsningsområder er store områder med masse-kamp.

 

Når det gjelder helikopter og fly kontrolleringen, er jeg både positivt og negativt overrasket. Positivt, fordi blant annet Blackhawken er svært morsom å fly og oppfører seg "naturlig" i lufta. Den alene er utfordring nok i en ukes intens low & fast flying rundt Saharani. Men, Cobraen var litt for folsøm på stikka syntes jeg. Det bar litt preg av "enten så skal nesa rett NED, eller så skal den rett OPP". Vanskelig å finne en mellomting, og vanskelig å fly jevnt i lav hastighet. Presisjonen syns jeg derimot økte i takt med hastigheten, og helikopteret svinger og kurver veldig fint. Men det er fint at det er vanskelig, da slipper vi kanskje noen nybegynnere som ønsker å spre rundt seg med raketter som om det var nyttårsaften. Jeg har masse respekt for unge, uerfarne spillere - men da må det eksistere litt mer disipling enn hva vi dessverre er vandt til å se(ja, rett og slett...). Men det er kun min mening.

 

ArmA sliter dessverre med en del bugs, men jeg kan leve med det frem til de første patchene.

Her er en link for å oversette spillet til engelsk: http://www.armaholic.com/page.php?id=234&a=dl - Enjoy!

Now Includes Patches for: Menu, Names, Texts, Orders, SP Missions/Tutorial/Campaign/Templates, MP Missions/Templates. Make sure you read the readme after unpacking. Readme, etc. by Sickboy (sb_at_6thsense.eu) Translators: Alx, Head2000, Tom KQT. Checkers: My_Shortcoming. Salute to the whole ArmA Community!

 

-Rawhide

 

Edit: haha, snubla over denne videon: http://www.youtube.com/watch?v=DXjoXeLkHUo - nytter ikke gjemme seg i gresset lenger!

Endret av ACAT_Rawhide
Lenke til kommentar

noen av de som har bestillt fra amazon.de som har fått mail om at den har blitt sent, har snakke med 2 som fikk den beskjeden i dag, men jeg fikk bare beskjed om at prisen var satt ned.

 

eller jeg kan ikke tysk men det er det jeg tror den sa, jeg legger med mailen her så kan de med tyskkunskaper si hva den sier.

Wir gruessen Sie ganz herzlich. Zu Ihrer Amazon.de-Bestellung gibt es Neuigkeiten.

 

Der Preis des folgenden Titels hat sich verringert:

 

  "Armed Assault" [Computerspiel]

                              ALTER PREIS    NEUER PREIS

                              EUR 39,57              EUR 36,16

 

Ihre Kreditkarte bzw. Ihr Bankkonto wird mit dem niedrigeren Preis

belastet.

 

Hier sehen Sie den aktuellen Stand Ihrer Bestellung:

 

1 : "Armed Assault"

                          Jetzt zum kleineren Preis

                      Noch nicht beim Verlag erschienen

 

Bei Fragen wenden Sie sich bitte an unseren Kundenservice. Sie erreichen uns über das Kontaktformular auf unseren Hilfe-Seiten: http://www.amazon.de/kontaktformular

 

PS. Hr. Jenssen kan du linke til den nye patchen som gjør nesten alt om til engelsk

Lenke til kommentar

Det er irriterende hvor bra AI'en treffer når de først begynner å skyte. Mens du ikke treffer en dritt på 50 meter med M16/M4, selv om du sikter helt inn, i allefall ikke på de ti første skuddene. Men før du får avfyrt flere, er du død. De trenger vel 5 skudd før de har deg. Føles like frustrerende som i VietCong.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Det er irriterende hvor bra AI'en treffer når de først begynner å skyte. Mens du ikke treffer en dritt på 50 meter med M16/M4, selv om du sikter helt inn, i allefall ikke på de ti første skuddene. Men før du får avfyrt flere, er du død. De trenger vel 5 skudd før de har deg. Føles like frustrerende som i VietCong.

7379878[/snapback]

Husk at du kan klikke én gang på høyre musetast for å få opp sikte, og deretter zoome inn ved å holde høyre musetast inne. Er glad de implementerte denne muligheten!

 

 

-Rawhide

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig ser spillet søkkdålig og utdatert ut. Grafikken er nesten den samme som gode gamle OFP, og spillbarheten den samme. Med andre ord er spillet utdatert. Virker som en ny ekstrapakke eller en mod til forgjengeren.

 

Hadde god glede av OFP i sin tid, men det gikk over.

 

Jeg klør meg i hodet ettersom spillet utgis i alle mulige araberland, men Norge og statene uteblir intill videre?

Lenke til kommentar

"Araberland", faktisk.

 

Du får vel bare fortsette å klø da. Grunnen er at spillet utvikles i Tsjekkia, og derfor er det lettere å utgi det i de slaviske landene.

 

Det høres ikke ut som at du har spilt spillet særlig mye. Ikke noe i det hele tatt, egentlig. Grafikken i fjesene på folk, pluss noen detaljer her og der, er helt elendig, men resten er faktisk ganske så greit. Problemet er bare at spillet krever alt for mye.

 

"...og spillbarheten den samme." - Hæ? Du har tydeligvis ikke spilt spillet. Dessuten, er det så galt at spillbarheten er den samme da? OFP hadde god spillbarhet.

 

Rawhide: Selvsagt sikter jeg helt inn.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Må si meg enig med Hr. Jenssen her. Spillet er en fryd med tanke på gameplay, og jeg syns grafikken ser særdeles lovende ut! Skulle ønske jeg hadde hardware til å dra det litt opp...

Og dessuten har BIS fokusert på realisme og gameplay/spillbarhet. Grafikken kommer (i alle fall for meg) på andre prioritet. Jeg ser for meg hundrevis av community-coops sluppet allerede før 2007 (spesielt i romjula kanskje - hehe). Og med en så stor øy og kvalitetsbevisst community, tipper jeg spillet har meget lang levetid motfor mange andre, mer begrensete, spill.

 

Så igjen... Yu-Hu! :) BIS har gjort det igjen!

 

 

-Rawhide

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...