Gå til innhold

For oss som venter på Armed Assault


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm...totalt idiotisk å ha loading når man ser på map'et da...håpe virkelig det blir fiksa til æ kjøpe spelle...

7355183[/snapback]

 

Av alle ting man kan klage på med store spill, så synes jeg ikke akkurat dette var det beste å klage på. Slike store spill har alltid mye mer omfattende og irriterende feil. Det der er jo bare en bagatell.

Lenke til kommentar
hmm...totalt idiotisk å ha loading når man ser på map'et da...håpe virkelig det blir fiksa til æ kjøpe spelle...

7355183[/snapback]

 

Av alle ting man kan klage på med store spill, så synes jeg ikke akkurat dette var det beste å klage på. Slike store spill har alltid mye mer omfattende og irriterende feil. Det der er jo bare en bagatell.

7355255[/snapback]

 

Loading når man skal inn på map'et e ikkje en bagatell hvis man spelle multiplayer etc. I mange situasjona vil det ikkje akkurat være ønskelig å måtte få loading når man skal sjekke map'et.

Lenke til kommentar

Hmm, virka mer som 2sek her når jeg spillte, og jeg har ikke no superpc heller.

 

Uansett så ble jeg egentlig litt skuffa, har bare spillt i 30min da.

 

Jeg måtte skru ned grafikken enormt mye (6800gtx, 2gb ram, 3700cpu osv). Så grafikken ble omtrent helt lik som i OFP. Bare at det fremdeles går dårlig i byene.

 

AI går inn i hverandre (blir dobble), når jeg flyr så "hakker" andre fly, om jeg ikke flyr jevnt med dem (vanskelig å forklare), pluss endel andre småting.

 

 

Må nesten ha en syk maskin for å nyte dette, ellers er det kanskje no rart på gang her =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...