M@R7!N Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Veldig stilig Gleder meg til å prøve dette spillet Tok nettopp opp igjen Ghost Recon, var morro Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Ny video, kamp ute i skogen på natta, tåkete: http://www.armed-assault-zone.com/files/me...ight_241106.zip Gamle videon, i bedre kvalitet, ødelegger halerotoren til helikopter med maskingevær: http://www.armed-assault-zone.com/files/me...opper241106.zip Endret 25. november 2006 av BTK Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Veldig stilig Gleder meg til å prøve dette spillet Tok nettopp opp igjen Ghost Recon, var morro 7354024[/snapback] Haha, jeg tenkte akkurat det samme da jeg så de videoene. Fanken, om jeg bare hadde med discene på dette LAN'et, så skulle vi kunne spille det sammen (COOP)! Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Enda en video, viser litt helikopterkjøring denne gangen, og litt annet: http://www.youtube.com/watch?v=dX7YnjaeSSo Jævlig vanskelig å kjøre helikopter med dårlig FPS (grunnet FRAPS), så ikke døm meg for den, hehe. Video som sier litt om størrelsen på verden her, viser bare deler av den i videon. Endret 25. november 2006 av BTK Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Er det loading screens nå? eller er det bare du som skifter område med editor eller noe slikt? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Neida, ikke noe loading screens. Bare sjekker kartet noen ganger for å se hvor jeg skulle gå. Av en eller annen merkelig grunn er det litt kort loading når man sjekker map'et. Blir antakeligvis fiksa i en patch. Også er jeg innom editoren en gang og setter ut et helikopter. Endret 25. november 2006 av BTK Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 BTK har du link til engelsk patchen, så jeg kan laste den ned å ha den på pc'n så den er klar når jeg får spillet Lenke til kommentar
Rooonald Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 hmm...totalt idiotisk å ha loading når man ser på map'et da...håpe virkelig det blir fiksa til æ kjøpe spelle... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 hmm...totalt idiotisk å ha loading når man ser på map'et da...håpe virkelig det blir fiksa til æ kjøpe spelle... 7355183[/snapback] Av alle ting man kan klage på med store spill, så synes jeg ikke akkurat dette var det beste å klage på. Slike store spill har alltid mye mer omfattende og irriterende feil. Det der er jo bare en bagatell. Lenke til kommentar
Jahve Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Det er vanskeligere å fly helikopter enn i OFP, grunnet ny flight model. Jeg synes det er helt umulig nå. Engelsk Patch: http://scratch.armamods.net/downloads.php?cat_id=1 (missions vil fortsatt være på Tsjekkisk eller Tysk) Endret 25. november 2006 av Jahve Lenke til kommentar
Rooonald Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 hmm...totalt idiotisk å ha loading når man ser på map'et da...håpe virkelig det blir fiksa til æ kjøpe spelle... 7355183[/snapback] Av alle ting man kan klage på med store spill, så synes jeg ikke akkurat dette var det beste å klage på. Slike store spill har alltid mye mer omfattende og irriterende feil. Det der er jo bare en bagatell. 7355255[/snapback] Loading når man skal inn på map'et e ikkje en bagatell hvis man spelle multiplayer etc. I mange situasjona vil det ikkje akkurat være ønskelig å måtte få loading når man skal sjekke map'et. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 hvor kort er denne loadinga da, er det snakk om noe som virker set ett lag bare, eller er de slikt at du rekker å ta frem colaen og ta en slurk Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Fem sekunder ca. Men det virker som de fleste regner med at det er noe som blir fikset i en patch. Endret 25. november 2006 av BTK Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Fem sekunder ca. Men det virker som de fleste regner med at det er noe som blir fikset i en patch. Hva slags maskinvare har du? Synes dette høres merkelig ut... Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det står tidligere i tråden, men jeg er ikke alene om dette, alle har det. Lenke til kommentar
Rooonald Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Trur også det her blir fiksa i en patch. Skjønne ikkje ka som treng 5 sek loading for å vise map'et Merkelig at dæm klare å lage ei øy på maaaaaaaange kvadratkilometer uten loading, men klare ikkje å ordne overgangen til map'et uten... Lenke til kommentar
KinG^KaoZ Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hmm, virka mer som 2sek her når jeg spillte, og jeg har ikke no superpc heller. Uansett så ble jeg egentlig litt skuffa, har bare spillt i 30min da. Jeg måtte skru ned grafikken enormt mye (6800gtx, 2gb ram, 3700cpu osv). Så grafikken ble omtrent helt lik som i OFP. Bare at det fremdeles går dårlig i byene. AI går inn i hverandre (blir dobble), når jeg flyr så "hakker" andre fly, om jeg ikke flyr jevnt med dem (vanskelig å forklare), pluss endel andre småting. Må nesten ha en syk maskin for å nyte dette, ellers er det kanskje no rart på gang her =/ Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Fem sekunder ca. Men det virker som de fleste regner med at det er noe som blir fikset i en patch. 7356686[/snapback] Min loading varte nå i 1,5 sekunder elns. Aldri noe mer. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Det er jo garantert varierende lastetid avhengig av maskinvare. Uansett, si mellom 1-5 sek, så det er ingen krise, men fremdeles fint om det blir fikset, noe jeg tror det vil bli. Endret 25. november 2006 av BTK Lenke til kommentar
KinG^KaoZ Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Fant ut at jeg kunne skru opp endel ting uten at det gikk ut over ytelsen. Ble endel bedre da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå