Gå til innhold

For oss som venter på Armed Assault


Anbefalte innlegg

Er spent på hvordan mitt Radeon 9800 pro takler spillet. Har da 1gb ram som jeg vurderer å oppgradere. Skal gå greit i følge system req, men vi får se. Er ikke så utrolig farlig om det ikke blir maks bra grafikk hos meg.

 

Du kommer nåkk til å slite desverre...tipper du sliter en del på mid/low settings også.. :no:

7336782[/snapback]

 

 

Som jeg sa, nytt gfx kort gjør undre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
BTK, hvor bestillte du det fra? :S

 

eBay.

 

Kanskje en rar sammenligning men hvordan tror de som kan det her at ytelsen er/vill være sammenlignet med Oblivion. Er jo mye av de samme store landskapene, dog kanskje ikke så mange spillere på en gang i Oblivion

 

Landskapet i Oblivion er kanskje ikke 1/100 av størrelsen til Armed Assault engang, du kan sette visibility på max og du ser 1 mil i alle retninger. Området er såklart mye større enn det, men det er så langt du max kan se.

 

Men for å si det sånn, hvis du kjører Oblivion på max i en høy oppløsning, f.eks 1280x720/1024, med bra framerate, da vil du også klare å kjøre Armed Assault med det meste på max og visibility på 3-5 km. Vil nok ha noe dårligere FPS, men det skal gå ganske bra.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Bestilte Armed Assault fra den nettsiden nå men hvordan får jeg sendt pengene hvis jeg ikke har paypal?

7337258[/snapback]

Jeg var i banken i dag å betalte for seks kopier som jeg bestilte fra buyarma.com.

 

Du får en faktura med de internasjonale bankkodene på fra buyarma.com som du kan betale i nettbanken (billigst), eller i banken hvis du er usikker på hvordan det gjøres. Det er virkelig ikke vanskelig, det er helt trygt. Du kan få mobilnummeret mitt hvis det er noe du skulle lure på, jeg kjenner han som driver nettstedet godt.

 

Når han har fått pengene på konto, eller du har sendt kvitteringen, sender han spillene med DHL(som er forsikret hvis pakken blir boirte).

 

 

-Rawhide

Lenke til kommentar
BTK, hvor bestillte du det fra? :S

 

eBay.

 

Kanskje en rar sammenligning men hvordan tror de som kan det her at ytelsen er/vill være sammenlignet med Oblivion. Er jo mye av de samme store landskapene, dog kanskje ikke så mange spillere på en gang i Oblivion

 

Landskapet i Oblivion er kanskje ikke 1/100 av størrelsen til Armed Assault engang, du kan sette visibility på max og du ser 1 mil i alle retninger. Området er såklart mye større enn det, men det er så langt du max kan se.

 

Men for å si det sånn, hvis du kjører Oblivion på max i en høy oppløsning, f.eks 1280x720/1024, med bra framerate, da vil du også klare å kjøre Armed Assault med det meste på max og visibility på 3-5 km. Vil nok ha noe dårligere FPS, men det skal gå ganske bra.

7339396[/snapback]

 

Du kan se langt, det er bra. Men hvordan er det med draw distance? Er ikke vits å se langt hvis ting ikke popper opp før man er nær nok.

Lenke til kommentar
Du kan se langt, det er bra. Men hvordan er det med draw distance? Er ikke vits å se langt hvis ting ikke popper opp før man er nær nok.

 

Stort sett så er draw distance det samme som view distance, det er bare noen unntak, gress og enkelte små buskevekster, noe stein, og sånne småting. Bygninger, trær, militære enheter, terreng og slikt er det ikke noe pop-up på. Så det er veldig pent når man spiller sådan.

 

Har tatt noen bilder. På første bilde her ser du noen soldater jeg har satt ut på en strand, legg merke til bygningene i bakgrunnen, du skimter dem såvidt.

 

post-47022-1164250106_thumb.jpg

 

På bilde under har jeg flydd helikopteret og landet på bygningene i første bilde. Ser du godt etter vil du se soldatene på stranda som noen svarte/grå former.

 

post-47022-1164250136_thumb.jpg

 

På siste bilde ser du dem tydelig, jeg står fremdeles på samme plassen, har bare zoomet inn litt.

 

post-47022-1164250194_thumb.jpg

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Du kan se langt, det er bra. Men hvordan er det med draw distance? Er ikke vits å se langt hvis ting ikke popper opp før man er nær nok.

 

Stort sett så er draw distance det samme som view distance, det er bare noen unntak, gress og enkelte små buskevekster, noe stein, og sånne småting. Bygninger, trær, militære enheter, terreng og slikt er det ikke noe pop-up på. Så det er veldig pent når man spiller sådan.

 

Har tatt noen bilder. På første bilde her ser du noen soldater jeg har satt ut på en strand, legg merke til bygningene i bakgrunnen, du skimter dem såvidt.

 

post-47022-1164250106_thumb.jpg

 

På bilde under har jeg flydd helikopteret og landet på bygningene i første bilde. Ser du godt etter vil du se soldatene på stranda som noen svarte/grå former.

 

post-47022-1164250136_thumb.jpg

 

På siste bilde ser du dem tydelig, jeg står fremdeles på samme plassen, har bare zoomet inn litt.

 

post-47022-1164250194_thumb.jpg

7341295[/snapback]

 

Takker for svar. Veldig bra at man kan se langt.

Lenke til kommentar

Det er nok riktig det du sier der, i dette tilfelle holdt det seg oppe meget lenge. Det syns kanskje ikke på videon, men rotoren blei ikke helt ødelagt, den fortsatte å rotere bare ikke så fort.

 

Det varirer litt hvordan skaden blir, og som regel går nok helikopteret ned kjappere enn dette. Piloten jobba virkelig... hehe.

 

Her kan dere se TrackIR i aksjon: http://www.armed-assault-zone.com/download...ils.php?file=80

Endret av BTK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...