Karl-Peder Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hoho... Jeg fikk pakken min i dag.. Spillet virker ekstremt bra, spør du meg.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Fikk spillet idag/igår selv. Så langt er jeg veldig overrasket over spillet, det har sine feil men har helt klart potensiale. Så langt har jeg spilt en god del training missions pluss litt normale missions, og noen runder online. Digger spillet så langt, eneste jeg ikke liker helt er den fps droppen jeg får når det er en haug med trær/skog i nærheten. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Ja, du har rett i at det er en del feil der, men jeg antar at mye av det blir fikset via patcher om ikke veldig lenge.. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 NooooOO! Spaceworld hadde ikke fått sine eksemplarer i dag og Spiderman var utsolgt. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Da jeg var på Spaceworld her på Levanger i dag, hadde de ett eksemplar der. Kommer ikke til å skaffe spillet med en gang. Spilte den tjekkiske versjonen en del, men ble ikke helt overbevist. AIen er sånn tåpelig som man finner i gamle spill à la VietCong, hvor fienden, etter å ha sett deg èn gang, bestandig vet hvor du er, og treffer på andre skudd. Fryktelig irriterende. Lenke til kommentar
NoBrainer Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Den versjonen som kommer til norge snart eller rettere sagt burde ha vært her allerede er jo versjon 1.04. Så SKAL det kommer versjon 1.05, slik at man får patchet opp alle språkversjonene til samme nivå og med mulighet for å spille på alle offentlige server. 1.05 patchen er den som gjør ting spennende. Det som gjør "community" spennende, er den amerikanske utgivelse. Ser ingen grunn til at de skal klare å utgi "Linda", "Oxygen 2", "TexView 2" eller "Visitor 3" før de har gitt ut Armed Arse i "alle" verdensdeler. Men etter den amerikanske releasen blir fokuset på å rette feil og på å utgi disse ovenfornevnte programmene som f.eks. Jahve har lyst på. Da blir det garantert fart i MODS/Addons. Men se bare på hvordan Kegeteys har oppdatert sin SpectatingView scripter og hvordan andre har laget ganske så avanserte script for både det ene og det andre. Vi veit heller ikke helt hvilke planer BIS har for hva som skal komme integrert i spillet eller ikke. Samme med ytelsen, der kan det fortsatt skje veldig mye. Jeg har ikke prøvd 1.04 enda, men det er jo 1.05 de har snakket om at skal "fikse" en del av disse utfordringene. De blir sikkert ikke helt ferdig da heller men, i løpet av Q2 - 2007 kommer VBS2, og innen den tid, burde de ha fikset veldig mye på Armed Arse. Slik at det profesjonelle produktet VBS2 får minst mulig BUGS.... Dette er kun min mening om Armed Assault og fremdriften, ut i fra hva jeg har lest og hvordan jeg har tolket dette. Har jo bare holdt på med BIS sine produkter siden sommeren 2002. Men siden jeg likte OFP, så synes jeg at Armed Arse = Vi skytes! Lenke til kommentar
NoBrainer Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Forresten Jahve, hvordan går det med CWR? Likte spesielt denne kommentaren fra GranQ ....the work is going foward and everyone is happy or banned. Gleder meg veldig til å se hva dere kan gjøre her ja. Med "alle" øyene fra OFP inn i Armed Arse. For dere andre som har spillt OFP, sjekk ut http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/ikon...69;t=55427;st=0 eller http://community.bistudio.com/wiki/CWR Det kan bli gøy! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Da jeg var på Spaceworld her på Levanger i dag, hadde de ett eksemplar der. Kommer ikke til å skaffe spillet med en gang. Spilte den tjekkiske versjonen en del, men ble ikke helt overbevist. AIen er sånn tåpelig som man finner i gamle spill à la VietCong, hvor fienden, etter å ha sett deg èn gang, bestandig vet hvor du er, og treffer på andre skudd. Fryktelig irriterende. 8012033[/snapback] senk ai'n på fienden, du kan senke vansklighets graden enda lenger ned enn det den står på easy. du kan gjøre Ai'n om til blinker om du vil, setter du den helt ned, bare står de der og skyter ikke tilbake, men du kan også gjøre at de fremdeles skyter på deg, men treffer mye skjeldnere. jeg har senka den ganske mye, og nå får jeg ALDRI den rett i hode saken Lenke til kommentar
NoBrainer Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Har fått bekreftet at versjon 1.04 (den engelske) har bedre ytelse enn tidligere versjoner. BUG lista til 1.05 er oppdatert, altså med hvilke BUGS som er fikset i 1.05. Dette ser ganske lovende ut. Venter bare på at 1.05 skal komme ut, slik at alle uansett språk kan spille sammen. Da blir det nok litt flere missions som kan spilles tenker jeg... Lenke til kommentar
koronag Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Vil an like dette om man liker Red Orchestra og misliker Call of Duty og Battlefield 2? Og hvordan er single player? Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Vil an like dette om man liker Red Orchestra og misliker Call of Duty og Battlefield 2? 8024020[/snapback] Tja.. muligens For en by jeg bor i, om man skal kalle Trondheim en by lengere. Det er tirsdag og fortsatt har verken Spaceworld eller Spiderman fått inn Armed Assault siden de solgt ut på fredag. Elkjøp, Lefdal og resten har tydeligvis aldri hørt om det. BF2142 FTW!! Tragisk.... blir nok CDON for meg da Endret 27. februar 2007 av Colossus Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Vil an like dette om man liker Red Orchestra og misliker Call of Duty og Battlefield 2? Og hvordan er single player? 8024020[/snapback] Ja godt mulig, arma tar steget enda lenger mot realisme enn RO SP er gøy, jeg spiller nesten bare SP, du har en del krevene SP missions pluss en sånn passe kampanje. men det som er tøft er mission editoren, der kan du lett lage deg masse missions selv. legge til alt av fly, tanks eller soldater osv. du kan også laste ned missions andre har laget osv. det er en del små mods ute alt, men det kommer mange mange flere med alt fra nye våpen og soldater til nye øyer og alt der i mellom Lenke til kommentar
koronag Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hehe, jeg ventet ikke på svar, så jeg kjøpte det i dag. (Og er meget fornøyd) Dette er jammen noe jeg har savnet uten å vite det en gang! Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Herlig! Fikk Armed Assault i posten samme dag som 1.05 patchen kom Her er linken til patchen forresten. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Nettopp installert 1.05 her, tenkte jeg skulle ta meg en runde nå å se om jeg merker/ser noe forskjell. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) skal kjøpest sammen med ny pc om en måned(med Intel Core 2 Duo E6400, 8800GTS og 2 gb RAM ) sjekker ut piratversjonen på gamle pc'en nå. EDIT: haha, blir nok ikke noe AA på denne nei ser ut til at jeg mangler noen shader elns.... dere som har fullversjonen, hvordan er multiplayer? mye tull eller? Endret 2. mars 2007 av -sparks- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 finnes det noen plass på internett hvor jeg kan få kjøpt den engelske versjonen? tenker på noe ala d2d... Lenke til kommentar
koronag Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 finnes det noen plass på internett hvor jeg kan få kjøpt den engelske versjonen? tenker på noe ala d2d... 8063975[/snapback] Jepp, her: http://www.sprocketidea.com/zencart/index....e8a692aea2c4de6 Den er ferdig-patchet til 1.05. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 men hvordan er spillet nå kontra den gamle tyske versjonen. jeg husket jeg slet veldig med at det hakket og lagget på pcen min.... har det blitt noe bedre ytelse? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Frister veldig å kjøpe dette her altså. Ser jo utrolig rått ut Men vanskelighetsgraden er vell ganske høy? Hmm. Jaja får se hva det blir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå