co2 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hehehe....jeg må le litt når jeg leser gjennom denne tråden.. Jeg skjønte lenge før dette spillet fikk release, at enkelte kom til å klage på hvordan spillet fungerer. Da tenker jeg på uttalelser som: "faen, jeg treffer ingenting når jeg løper å skyter", eller "det er dritvanskelig å treffe og jeg dør hele tiden!". Som enkelte har påpekt, så er ArmA i likhet med OFP en "krigssimulator". At ArmA er dritvanskelig høres fantastisk ut for meg! Dette er ikke et arkade spill, basta! De som syns dette spillet er dårlig, nettopp fordi det er vanskelig og kanskje litt anderledes i forhold til andre spill, får fortsette å spille Medal Of Honor, Call Of Duty, CS o.s.v! Dette er jo virkelig morsomme spill, der man sjeldent eller aldri dør, man treffer ALT man sikter på uansett om du ligger opp-ned i en grøft eller i fullt firsprang i tett skog! :!: NOT! At folk klager på at spillet inneholder bugs og at f.eks AI`en er dårlig, det kan jeg forstå. Men husk på at disse tingene vil bli rettet opp i, og at spillet kommer til å bli mye bedre med tiden.. 7474417[/snapback] Gratulerer med et godt eksempel på stråmannsargumentasjon Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Bestilte den tyske versionen nå. Gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
Rooonald Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg sa at det blir dårlig i det generelle bruket. Da mener jeg spesielt SIBO, hvor det er helt håpløst med de animasjonene som er i spillet, for å ikke å snakke om at man faller gjennom vegger og tak. Problemet ligger først og fremst i at man ikke utfører handlingene praktisk, feks: Man skal legge seg på et hjørne for å treffe de man flanker(ettersom AI ikke duger må man gjøre det selv) og man bruker en evighet på å bare legge seg ned(man faller ikke realistisk angående fart/måte) og siktet forskyves i mange tilfeller. Og når det da er fiender som skyter veldig presist, gjør disse animasjonene det problematisk både ved å komme seg i dekning, trekke seg unna, innta praktisk stilling for å skyte og så videre. Og det er bare noe av det. 7472472[/snapback] 1) Mene du at sikte forskyves når du legg dæ ned? Det e jo i grunn helt naturlig. Ville vært meget unaturlig at siktet var på så å si samme plassen etter at man har lagt sæ ned. 2) Å klage på animasjonan (legge sæ ned, reise sæ opp etc) blir, etter min mening, litt drøyt. En person som legg sæ ned mens han/hun ikkje e i spesielt stor fare vil legge sæ ned på en helt anna måte enn en som legg sæ ned pga at han/hun blir skutt på. Det hadde nok tatt ganske mye ressursa hvis animasjonan skulle gjenngitt situasjon som den enkelte person e i. Selvfølgelig, så skal æ ikkje uttale mæ førr mye sia æ ikkje har spellet, og greit, kan jo hende dæm legg sæ alt for tregt ned, men du må huske at det e vanskelig e umulig å lage animasjona til enhver situasjon. Det blir, etter min mening, i hovedsak opp til den enkelte spiller å løse sånt sjøl. Når en person konstant bynne å lade midt i ei gata uten dekkning, e d da person sin feil at han/hun var for dum til å komme sæ i dekkning først, eller e det utvikleran sin feil at dæm ikkje har slengt inn en måte å avbryte ladinga på, eller evt. den vanlige, temmelig urealistiske springe mens man lade funksjon? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Grunnen til at man må sikte under er att våpenett er skutt inn for lengere avstander (sniperen altså). Det vil si at siktet er ment å treffe rett på på fks. 300meter og på nermere avstander må man sikte under, og motsatt i tilfeller der fienden befinner seg lengere unna. Det samme var i ofp, brukte sykt lang tid på å skjønne det selv (sommerferien ) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 jeg prøver å lage et mission nå, men sliter litt jeg prøver å åpne brettet med at to harriers ska fly over byen der fi er og slippe noen bomber, men de gjør det aldri. bare flyr over of gjør ingen ting. jeg har prøvd å sette waypoints til både destroy og seek and destroy uten noe nytte Lenke til kommentar
Rooonald Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 jeg prøver å lage et mission nå, men sliter litt jeg prøver å åpne brettet med at to harriers ska fly over byen der fi er og slippe noen bomber, men de gjør det aldri. bare flyr over of gjør ingen ting. jeg har prøvd å sette waypoints til både destroy og seek and destroy uten noe nytte 7477568[/snapback] Må nok be dæm eksplisitt om å sleppe bomben. Destroy og Seek & Destroy har ingenting med å slippe bombe. Å hvis du ikkje har mål i byen som flyet ser og som AIen mene at dæm må sleppe bombe på, så gjør dæm nok ingenting. Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Er dette bare å få på Tysk? Ikke engelsk i det hele tatt? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 jeg prøver å lage et mission nå, men sliter litt jeg prøver å åpne brettet med at to harriers ska fly over byen der fi er og slippe noen bomber, men de gjør det aldri. bare flyr over of gjør ingen ting. jeg har prøvd å sette waypoints til både destroy og seek and destroy uten noe nytte 7477568[/snapback] Må nok be dæm eksplisitt om å sleppe bomben. Destroy og Seek & Destroy har ingenting med å slippe bombe. Å hvis du ikkje har mål i byen som flyet ser og som AIen mene at dæm må sleppe bombe på, så gjør dæm nok ingenting. 7478359[/snapback] hvordan ber jeg dem slippe bomben da Er dette bare å få på Tysk? Ikke engelsk i det hele tatt? 7478478[/snapback] Du kan gjøre den tyske om til engelsk Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Ok. Men hvor er billigste sted å kjøpe det for å laste ned fra stream? Endret 11. desember 2006 av benbeni Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 steam? Tror ikke det ligger på steam Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 steam? Tror ikke det ligger på steam 7479071[/snapback] Fra nettet da.. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Se ett par siden bakover. Husker ikke siden men kjøpte nettopp og laster ned nå. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hvor lenge er det meningen at den skal stå her? Har stått sånn i 10 min nå. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hvor lenge er det meningen at den skal stå her? Har stått sånn i 10 min nå. 7481055[/snapback] Da er det noe feil...hvilken versjon har du? Lenke til kommentar
Rooonald Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 hvordan ber jeg dem slippe bomben da 7478629[/snapback] Kommandoen i OFP e: unitName fire ["weaponName","weaponName","weaponName"] Vet selfølgelig ikkje om den vil fungere i ArmA, men vil tru det e en reell mulighet for det. Men selvfølgelig, du må jo vite ka du skal ha som weaponName, som kanskje blir litt verre å finne ut. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Hvor lenge er det meningen at den skal stå her? Har stått sånn i 10 min nå. 7481055[/snapback] Da er det noe feil...hvilken versjon har du? 7482266[/snapback] "Dateien Werden Kopiert". Jeg tror nok den er tysk. Endret 12. desember 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 damn... bruker FF og den ene fila ble sletta når jeg quita download saken Fått det til nå. skal laste ned 1.01 og engelsk saken. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 men i... damn.. Får secureROM error. Har sletta deamontools etc men hjalp ikke. Fant ikke noe intresant på siden til securROM heller. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 tror ikke du kan bruke 1.01 på den nedlasta versjonen, tror den bare er for dvd versjoner Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 ahrg... Får prøve reinstal da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå