Lukas Arnaz Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Utkanten av Corazol med norsk squad. Fin addon Freddern har laget Endret 9. desember 2006 av Milorg Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 dette er hva jeg får opp når jeg skal spille kampanje Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Når blir den engelske versjonen utgitt? Er det noe mer spesifikk enn "1. kvartal 2007"? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Tror ikke 505 har gått ut med noe dato, men det snakkes om februar/mars.. Lenke til kommentar
ACAT_Rawhide Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Gunfrek19, har du patchet spillet til 1.01? Mener jeg leste noe om ditt problem i changelogen. Vedrørende dato på engelsk versjon, så har jeg hørt at den blir sluppet 12. februar. Vet ikke om det er den endelige datoen enda da men. -Rawhide Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Gunfrek19, har du patchet spillet til 1.01? Mener jeg leste noe om ditt problem i changelogen. Vedrørende dato på engelsk versjon, så har jeg hørt at den blir sluppet 12. februar. Vet ikke om det er den endelige datoen enda da men. -Rawhide 7462000[/snapback] jepp den er patcha Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 nå får jeg ikke logget med på mp spill, tror norten blocker den. noe den ikke skal da jeg har tillat den på firewall Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Må si byene er MYE MYE bedre, ser ut som ekte byer, ser ut som folk faktisk kunne bo der. fottballbaner og det hele Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 de nye patchene oversetter alt 7456801[/snapback] ikke treningen. skjønner ikke en dritt... er det noen som kan si meg en enkel måte å konfigurere kontrollen på spillet? har en joystik men den blir ikke automatisk addet, ikke husker jeg heller hva de forskjellige knappene heter heller. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Da har jeg og fått testet ArmA litt, endelig. Har bare testet editoren i en halvtimes tid, med litt flyving. Brukte mesteparten av tiden på å kalibrere grafikken og joysticken. Spillet går ikke akkurat glatt på radeon 9800pro-kortet mitt, men det duger frem til jeg skaffer meg nytt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 hvordan virker den du kjøper over nett? virker cd patchene på den? vurderer å kjøpe den siden jeg er temelig lei av å måtte fjerne spillet og legge det inn igjen siden jeg kjører warez versjon. er eventuelt orginal versjonen like dan? kjører nå på en klona cd... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 som sagt jeg kommer meg ikke inn på noen servere da norton blokker det Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Har hørt noe saker om en engeslk konversjon. Finnes denne og funker denne på den nedlastede versjonen? (dvs den som er kjøt og betalt). Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 som sagt jeg kommer meg ikke inn på noen servere da norton blokker det 7467235[/snapback] kvitt deg med norton, verste programmet som er, tar enorme mengder systemresurser og gir dårlig virusbeskyttelse.... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) som sagt jeg kommer meg ikke inn på noen servere da norton blokker det 7467235[/snapback] kvitt deg med norton, verste programmet som er, tar enorme mengder systemresurser og gir dårlig virusbeskyttelse.... 7467374[/snapback] vel før jeg brukte norton måtte jeg formtatere vær treide måned, nå har pc'n funget feilfritt i snart 1 år den sier intrusion: portscan Intruder: truls(som er meg) Endret 10. desember 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
ACAT_Rawhide Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Språk pakken funker på alle lovlige versjoner, men det er viktig at du har patchet spillet til versojn 1.01 først. Download German Patch 1.01 Download Czech Patch 1.01 Download språkpakken -Rawhide Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 tnx Da blir det arma til uka. Oversettes stemmene og eller er det bare subtitles osv? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 mine stemmer var oversatt på traininga, men vet ikke om de er det på kampanjen Lenke til kommentar
Rooonald Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 den sier intrusion: portscan Intruder: truls(som er meg) 7467425[/snapback] Trur du bare skal be Norton om å ikkje vise varsel om portscan. Etter at æ fikk Norton Internet Security fikk æ konstant melding om portscan når æ skulle spille over net. Ellers må æ si mæ enig i at i alle fall Norton Internet Security gjør en god jobb (på min PC). Før vi fikk Norton Internet Security bruke alle de diverse anti-virus/anti-spyware/anti-spybot programman å komme opp med maaaaaasser av spybot/spyware (og en virus). NIS tar kanskje en del ressursa, men trur all spywaren som æ brukte å ha på PCn før æ fikk NIS tok mer ressursa... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 jeg har enda ett problem jeg. som dere ser er nvg helt ubrukelige for meg uansett hvor mørkt det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå