Gå til innhold

For oss som venter på Armed Assault


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498
de nye patchene oversetter alt

7456801[/snapback]

 

 

ikke treningen. skjønner ikke en dritt... er det noen som kan si meg en enkel måte å konfigurere kontrollen på spillet? har en joystik men den blir ikke automatisk addet, ikke husker jeg heller hva de forskjellige knappene heter heller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

hvordan virker den du kjøper over nett? virker cd patchene på den? vurderer å kjøpe den siden jeg er temelig lei av å måtte fjerne spillet og legge det inn igjen siden jeg kjører warez versjon. er eventuelt orginal versjonen like dan? kjører nå på en klona cd...

Lenke til kommentar
som sagt jeg kommer meg ikke inn på noen servere da norton blokker det

7467235[/snapback]

 

 

kvitt deg med norton, verste programmet som er, tar enorme mengder systemresurser og gir dårlig virusbeskyttelse....

7467374[/snapback]

 

vel før jeg brukte norton måtte jeg formtatere vær treide måned, nå har pc'n funget feilfritt i snart 1 år

 

den sier

intrusion: portscan

Intruder: truls(som er meg)

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
den sier

intrusion: portscan

Intruder: truls(som er meg)

7467425[/snapback]

 

Trur du bare skal be Norton om å ikkje vise varsel om portscan. Etter at æ fikk Norton Internet Security fikk æ konstant melding om portscan når æ skulle spille over net.

 

Ellers må æ si mæ enig i at i alle fall Norton Internet Security gjør en god jobb (på min PC). Før vi fikk Norton Internet Security bruke alle de diverse anti-virus/anti-spyware/anti-spybot programman å komme opp med maaaaaasser av spybot/spyware (og en virus). NIS tar kanskje en del ressursa, men trur all spywaren som æ brukte å ha på PCn før æ fikk NIS tok mer ressursa...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...