Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

For oss som venter på Armed Assault

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk I DAG en link hvor jeg kunne spore pakken hvor det stod den var kommet til Norge i går..

Tenkte på denne linken jeg da.. :whistle:

7451469[/snapback]

Den måtte jeg bare mase om pr. mail. Jeg maste ganske heftig på denne pakken helt til jeg ga opp og kjøpte den til nedlasting i stedet. Du må få sendingsnummer, så kan du spore den på cpost.cz

Edit: sjekket igjen nå, det siste som står om min sending er: "Item accepted on 06.12.2006y by the Office of Exchange in (Norsko)" :hmm:

Endret av Milorg
Lenke til kommentar

Gunfreak hva slags hardware har du? Jeg ser du har nesten identisk 3DMark06 score som meg. Jeg fikk 3929 sist gang. Jeg har:

AMD 64 4000+

2GB PC3200

7900GT 256MB

Ikke overklokket noe som helst, har ikke så peil foreløpig. Kjører ArmA på High settings og ca. 2000 viewdistance 1280x1024.

Lenke til kommentar
mektig lei, har fremdeles ikke fått min fra amazon.de, ble sent for over en uke siden

7446567[/snapback]

Her lukter det toll på en mils avstand.

7451686[/snapback]

ja, men det er ofte jeg får ting som må fortolles, pleier bare ta 1 ekstra dag for meg

7453362[/snapback]

Vel, den stakkars tollen må jo få litt tid på seg. Det er mange pakker som kommer inn nå rett før jul, og vi må da unne de stakkars folkene, som alle elsker så høyt, en burger annenhver time, så de er motivert til å kreve mer penger fra velvillige nordmenn.

Lenke til kommentar
har du daemontools eller lignende installert/kjørende?

7455118[/snapback]

det var så klart det det var, alt jeg hadde trengt å gjøre var å følge linken jeg ble gitt så sto det der.

har spillt 2 brett nå, og må si at Ai suger ape rompe, folka dine varer ikke spesielt lenge

Lenke til kommentar

vel, jeg spiller på det brettet der 2 sf lag skal ta ut en by, men så har en eller flere badguys gjemt seg og nå finner jeg dem ikke, og han ene som overlede på mitt lag bare ligger på maven og ronker eller noe.

foresten. må man gjennom training før man kan begynne på kampanjen?

Lenke til kommentar
Nei jeg gjorde ikke det. Tok treningen senere, da jeg ikke skjønte så mye i begynnelsen (ulogisk som det kanskje virker, så er jeg ikke helt stødig på tjekkisk ;) ).

7456258[/snapback]

n00b! :wee:

Men hvordan funker den patchen som oversetter? Blir alt oversatt, eller er briefingen fortsatt på orginalspråket?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...