Lukas Arnaz Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Link? Hvor fikk du den ifra? Jeg vil også ha en link! 7446930[/snapback] Her kan du kjøpe og laste ned ArmA hvis det var det du lurte på. Endret 7. desember 2006 av Milorg Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Dobbel post Endret 7. desember 2006 av Milorg Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Fikk I DAG en link hvor jeg kunne spore pakken hvor det stod den var kommet til Norge i går.. Tenkte på denne linken jeg da.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 mektig lei, har fremdeles ikke fått min fra amazon.de, ble sent for over en uke siden 7446567[/snapback] Her lukter det toll på en mils avstand. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Skyld på staten. Det er de som ikke vil at vi skal være med i EU.. Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Fikk I DAG en link hvor jeg kunne spore pakken hvor det stod den var kommet til Norge i går.. Tenkte på denne linken jeg da.. 7451469[/snapback] Den måtte jeg bare mase om pr. mail. Jeg maste ganske heftig på denne pakken helt til jeg ga opp og kjøpte den til nedlasting i stedet. Du må få sendingsnummer, så kan du spore den på cpost.cz Edit: sjekket igjen nå, det siste som står om min sending er: "Item accepted on 06.12.2006y by the Office of Exchange in (Norsko)" Endret 8. desember 2006 av Milorg Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 mektig lei, har fremdeles ikke fått min fra amazon.de, ble sent for over en uke siden 7446567[/snapback] Her lukter det toll på en mils avstand. 7451686[/snapback] ja, men det er ofte jeg får ting som må fortolles, pleier bare ta 1 ekstra dag for meg Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Gunfreak hva slags hardware har du? Jeg ser du har nesten identisk 3DMark06 score som meg. Jeg fikk 3929 sist gang. Jeg har: AMD 64 4000+ 2GB PC3200 7900GT 256MB Ikke overklokket noe som helst, har ikke så peil foreløpig. Kjører ArmA på High settings og ca. 2000 viewdistance 1280x1024. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 mektig lei, har fremdeles ikke fått min fra amazon.de, ble sent for over en uke siden 7446567[/snapback] Her lukter det toll på en mils avstand. 7451686[/snapback] ja, men det er ofte jeg får ting som må fortolles, pleier bare ta 1 ekstra dag for meg 7453362[/snapback] Vel, den stakkars tollen må jo få litt tid på seg. Det er mange pakker som kommer inn nå rett før jul, og vi må da unne de stakkars folkene, som alle elsker så høyt, en burger annenhver time, så de er motivert til å kreve mer penger fra velvillige nordmenn. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 da fikk jeg spillet men nå vil det ikke starte, bare securom som siser at jeg ikke har det ekte spillet Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 har du daemontools eller lignende installert/kjørende? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 har du daemontools eller lignende installert/kjørende? 7455118[/snapback] det var så klart det det var, alt jeg hadde trengt å gjøre var å følge linken jeg ble gitt så sto det der. har spillt 2 brett nå, og må si at Ai suger ape rompe, folka dine varer ikke spesielt lenge Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Haha, du merket det etter to brett, faktisk. Da skal du glede deg utrolig mye til senere brett, hvor du blir stilt opp mot zilliarder av fiender, og hvor du har to små lag til å "hjelpe" deg. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 vel, jeg spiller på det brettet der 2 sf lag skal ta ut en by, men så har en eller flere badguys gjemt seg og nå finner jeg dem ikke, og han ene som overlede på mitt lag bare ligger på maven og ronker eller noe. foresten. må man gjennom training før man kan begynne på kampanjen? Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Som det foreligger nå, så er ArmA kun et spill med stort potensial, men med svære mangler. Klarer de å patche vekk de viktigste problemene innen rimelig tid, så blir det et kongespill, men akkurat nå er det kjedelige greier. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 foresten. må man gjennom training før man kan begynne på kampanjen? 7455904[/snapback] Nei jeg gjorde ikke det. Tok treningen senere, da jeg ikke skjønte så mye i begynnelsen (ulogisk som det kanskje virker, så er jeg ikke helt stødig på tjekkisk ). Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 rart, når jeg trykker på campanjen kommer det ikke opp noe Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Nei jeg gjorde ikke det. Tok treningen senere, da jeg ikke skjønte så mye i begynnelsen (ulogisk som det kanskje virker, så er jeg ikke helt stødig på tjekkisk ). 7456258[/snapback] n00b! Men hvordan funker den patchen som oversetter? Blir alt oversatt, eller er briefingen fortsatt på orginalspråket? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 de nye patchene oversetter alt Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 disse folka har stirret på hverandre lenge uten at noen skutt noen ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå