Gå til innhold

For oss som venter på Armed Assault


Anbefalte innlegg

Byttet ut mitt 6800GS med et 7900GT i dag. Det gjorde susen. Er det noen gode servere og missions folk vet om eller? Har spilt litt multiplayer i dag men skulle gjerne spilt på en litt seriøs coop. Ellers så er jo dette en kjempeplattform å bygge videre på i årene som kommer  :thumbup:

7411262[/snapback]

 

Sjekk ut 6thsence serverene. Der jeg spiller. Da snakker vi SERIØS coop... oppfører du deg som en "clown in the jungle" blir du kort kicka av servern. Alle missions har en leader(minst) som deler opp laga, assigner teams og forventer at folk gjør som de får beskjed om. Som f.eks. "form collum" etc etc...

 

Dersom du vil spille coop med tung vekt på sammarbeid og "follow the leader" så er 6thsence serverene absolutt noe å sjekke ut. De er password protected, men du får tilgang dersom du leser den øverste newsposten her: http://www.6thsense.eu/default.php?page=ArmAOFP

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tipset skal sjekke det ut. Da må jeg bare sørge for at jeg kan spillet og kommandoene tilfredstillende så jeg kan "oppføre" meg :)

 

..en ting: Når jeg hopper inn på forskjellige multiplayer servere så blir jeg ofte stående fryktelig lenge med "Recieving mission file". Skal det være sånn? Noen ganger går det greit, andre ganger bare gir jeg opp :hmm:

Endret av Milorg
Lenke til kommentar
..en ting: Når jeg hopper inn på forskjellige multiplayer servere så blir jeg ofte stående fryktelig lenge med "Recieving mission file". Skal det være sånn? Noen ganger går det greit, andre ganger bare gir jeg opp  :hmm:

7414531[/snapback]

 

E sånn i OFP også...bruke bare å ta lang tid nån ganga ;) Men selvfølgelig, kan jo være værre i ArmA & at d ikkje skal være sånn...

Lenke til kommentar
Er det noen som har bestillt ArmA fra Bontonland i Tsjekkia? Bestillte 2 kopier fra Bontonland som ble sendt 20. November. Har enda ikke fått dem... :no:

7445709[/snapback]

Jeg bestilte ArmA fra Bontonland. Det ble sendt den 16. november og har enda ikke kommet. Fikk I DAG en link hvor jeg kunne spore pakken hvor det stod den var kommet til Norge i går.. jeg gikk lei å vente for en uke siden og kjøpte den nedlastingsklare versjonen fra Tyskland når den kom på fredag var det vel.
Lenke til kommentar
QUOTE(Maverick2002 @ 07/12-2006 : 12:22)

Er det noen som har bestillt ArmA fra Bontonland i Tsjekkia? Bestillte 2 kopier fra Bontonland som ble sendt 20. November. Har enda ikke fått dem...

 

 

 

 

Jeg bestilte ArmA fra Bontonland. Det ble sendt den 16. november og har enda ikke kommet. Fikk I DAG en link hvor jeg kunne spore pakken hvor det stod den var kommet til Norge i går.. jeg gikk lei å vente for en uke siden og kjøpte den nedlastingsklare versjonen fra Tyskland når den kom på fredag var det vel.

 

Link? Hvor fikk du den ifra? Jeg vil også ha en link! :(

Lenke til kommentar

Trenger tips... Må oppgradere PC'n

 

Hovedkort:

Gigabyte GA-K8NF-9 nForce4-4X

Prosessor:

AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz BOXED Socket 939 512KB cache "Venice"

RAM:

2X OCZ 512MB PC-3200 DDR (2,5-4-4-8 400Mhz)

Skjermkort:

Sapphire Radeon X800XL 256MB GDDR3 PCIe

 

 

Tenkte jeg skulle bruke max 4000 på dette.

 

Noen som har noe tips til meg? Blir dette bra eller er det bortkasta?

 

EDIT: Kjører ArmA nå på 15-60 FPS (ganske opp og ned altså) på veldig lave settings med 1024x768

Endret av Grimnar_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...