Eon83 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Byttet ut mitt 6800GS med et 7900GT i dag. Det gjorde susen. Er det noen gode servere og missions folk vet om eller? Har spilt litt multiplayer i dag men skulle gjerne spilt på en litt seriøs coop. Ellers så er jo dette en kjempeplattform å bygge videre på i årene som kommer 7411262[/snapback] Sjekk ut 6thsence serverene. Der jeg spiller. Da snakker vi SERIØS coop... oppfører du deg som en "clown in the jungle" blir du kort kicka av servern. Alle missions har en leader(minst) som deler opp laga, assigner teams og forventer at folk gjør som de får beskjed om. Som f.eks. "form collum" etc etc... Dersom du vil spille coop med tung vekt på sammarbeid og "follow the leader" så er 6thsence serverene absolutt noe å sjekke ut. De er password protected, men du får tilgang dersom du leser den øverste newsposten her: http://www.6thsense.eu/default.php?page=ArmAOFP Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Takk for tipset skal sjekke det ut. Da må jeg bare sørge for at jeg kan spillet og kommandoene tilfredstillende så jeg kan "oppføre" meg ..en ting: Når jeg hopper inn på forskjellige multiplayer servere så blir jeg ofte stående fryktelig lenge med "Recieving mission file". Skal det være sånn? Noen ganger går det greit, andre ganger bare gir jeg opp Endret 3. desember 2006 av Milorg Lenke til kommentar
Rooonald Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 ..en ting: Når jeg hopper inn på forskjellige multiplayer servere så blir jeg ofte stående fryktelig lenge med "Recieving mission file". Skal det være sånn? Noen ganger går det greit, andre ganger bare gir jeg opp 7414531[/snapback] E sånn i OFP også...bruke bare å ta lang tid nån ganga Men selvfølgelig, kan jo være værre i ArmA & at d ikkje skal være sånn... Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ok. Får bare venne meg til det da. Håper det dukker opp seriøse norske squads og servere etterhvert. Går mye i tysk foreløpig. Lenke til kommentar
KinG^KaoZ Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Mangelen på mus gjør det og umulig å styre dine tropper dersom du er inne i en tank. Du kan ikke si "gå dit, target den" etc etc. Dette er et seriøst problem som må fikse, kan ikke se at dette vil fungere i lengden. Gamebreaker delux! Dette funker fint om du trykker Del. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Den klanen høres veldig interessant ut. Jeg har alltid foretrukket å spille OFP 1985 ordentlig i MP, med voksne spillere (eller i det minste spillere som oppfører seg skikkelig, ikke slenger med leppa, griefer o.s.v.). Sjekker siten nå, tror ganske sikkert jeg vil joine dem. Har headset og greier nå så.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Husker tilbake når jeg var med i en OFP klan. Hadde bare 6-7 medlemmer, og det var ikke akkurat så veldig seriøs spilling, men vi vant det meste vi spilte. Lurer på om det blir noe lignende med ArmA.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 noen som har fått sitt eksemplar fra amazon.de? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Nå holder jeg på å innstalere den tyske som kom i posten i dag! Gleder meg! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 bastard, jeg har fremdeles ikke fått min Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Måtte hente det på postens godskontor og få det fortollet. Tok meg flere timer å komme ut og hjem og nesten 200 kroner i fortolling, men nå skal det spilles Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Her kan man laste ned den første norske addon til ArmA Men det visste vel de fleste her inne allerede. Endret 7. desember 2006 av Milorg Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Tøff addon. Håper det kommer flere sånne.. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Er det noen som har bestillt ArmA fra Bontonland i Tsjekkia? Bestillte 2 kopier fra Bontonland som ble sendt 20. November. Har enda ikke fått dem... Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Er det noen som har bestillt ArmA fra Bontonland i Tsjekkia? Bestillte 2 kopier fra Bontonland som ble sendt 20. November. Har enda ikke fått dem... 7445709[/snapback] Jeg bestilte ArmA fra Bontonland. Det ble sendt den 16. november og har enda ikke kommet. Fikk I DAG en link hvor jeg kunne spore pakken hvor det stod den var kommet til Norge i går.. jeg gikk lei å vente for en uke siden og kjøpte den nedlastingsklare versjonen fra Tyskland når den kom på fredag var det vel. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 mektig lei, har fremdeles ikke fått min fra amazon.de, ble sent for over en uke siden Lenke til kommentar
Avean Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Det er ikke mye å glede seg til for å si det sånn. Utrolig buggete og verste AIen noensinne. Gameplaymessig har spillet utrolig mye å gå på, men sånn som det er nå er det mye verre enn BF2. Føles som man styrer en Robot. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 QUOTE(Maverick2002 @ 07/12-2006 : 12:22)Er det noen som har bestillt ArmA fra Bontonland i Tsjekkia? Bestillte 2 kopier fra Bontonland som ble sendt 20. November. Har enda ikke fått dem... Jeg bestilte ArmA fra Bontonland. Det ble sendt den 16. november og har enda ikke kommet. Fikk I DAG en link hvor jeg kunne spore pakken hvor det stod den var kommet til Norge i går.. jeg gikk lei å vente for en uke siden og kjøpte den nedlastingsklare versjonen fra Tyskland når den kom på fredag var det vel. Link? Hvor fikk du den ifra? Jeg vil også ha en link! Lenke til kommentar
Grimnar_ Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Trenger tips... Må oppgradere PC'n Hovedkort: Gigabyte GA-K8NF-9 nForce4-4X Prosessor: AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz BOXED Socket 939 512KB cache "Venice" RAM: 2X OCZ 512MB PC-3200 DDR (2,5-4-4-8 400Mhz) Skjermkort: Sapphire Radeon X800XL 256MB GDDR3 PCIe Tenkte jeg skulle bruke max 4000 på dette. Noen som har noe tips til meg? Blir dette bra eller er det bortkasta? EDIT: Kjører ArmA nå på 15-60 FPS (ganske opp og ned altså) på veldig lave settings med 1024x768 Endret 7. desember 2006 av Grimnar_ Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Takk for linken, digger norske ting i spill! Synes forresten spillet er utrolig bra, dog veldig mye bugs. Men det blir vell rettet opp i etterhvert. Noen som vet om noen bra servere å spille på forresten, synes alle lagger sykt selv med relativt lav ping Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå