Gå til innhold

For oss som venter på Armed Assault


Anbefalte innlegg

Lekkert og spille, så lenge du vet hvordan... :p

 

Plages med schatcels eller hva det heter, de eksplosivene du hiver fra deg...blir sånn små irritert, får bare hevet 1, så må det si bang før jeg får hive en ny ? :(

 

og helikoptrene, har de noe "rudder" mulighet, dette vil si roret bake på vingen, får det ikke til å funke, finner ikke ut hva det heter i controlls.

 

men grafikken er nyyyyydelig. ! spillet og i seg selv, avansert for nybegynnerne, som meg, som nesten aldri har spilt OFP.

 

 

BTW. http://blog.pcformat.co.uk/page/pcformat?e...ght_fight_video

 

Der har dere beste filmen :p

7389591[/snapback]

 

Rudderet bruker du ved End og Delete.

7389689[/snapback]

 

Takker så mye ! du vet tilfeldigvis ikke hva jeg må gjøre for å kunne hive ut mer enn 1 sånn scatchel charge ? de som du kan detonere på avstand ting, skal liksom sprenge en bro, og broen går ikke ned ved hjelp av 1 :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk endelig min Tsjekkiske versjon, og fikk testet litt i går. Jeg må bare si at jeg er POSITIVT overraska! Har hørt, lest og sett mye angående bugs i denne første releasen. Jeg har ikke merket noe ennå, og visst de kommer, hva så?? Spillet er jo uansett helt nyyyyyydeli å se på!! :dribble: Grafikken er helt rå mener nå jeg, selv om mange har klaget på dette også! Jeg kjører med alt på "high" og "very high" og view distance på 3000 meter, og alt går smooth som bare det! :ohmy:

Installerte også den konversjonspakket, så alt er nå på engelsk!

 

Jeg må bare få si at jeg er ekstremt fornøyd så lang!!

 

PS: Så dere ikke innlegget mitt angående bugs i den Tyske versjonen? Pussig at ingen har kommentert det ennå... :whistle:

Endret av Maverick2002
Lenke til kommentar
Har en...host version..på engelsk, og jeg bare lurer på en ting, når man skal bytte våpen, og "scroller" for å velge våpen, så heter alle våpnene/alt av inventory "wepon" noe som er litt irriterrende, skal det være slik ?

 

Nix, det skal ikke være slik! Er man f.eks saboteur, og skal bytte våpen (det vil si velge satchel charge), så kommer det opp "put satchel charge" i scrolle menyen. Er man AT soldat, kommer M136 (tror jeg det var) opp i scrolle menyen.

Lenke til kommentar
Vel, skal bare legge dem ut, men er mulig den lille menygreia faller bort etter du har lagt ut en. Er ikke sikker, men hos meg funker det å trykk enter flere ganger, da legger fyren ut flere stykker.

7389885[/snapback]

Tenk deg å gå ut i ei elv med 25 kg med utstyr på deg. Tror du seriøst at du klarer å svømme med det? Eller vade til halsen dersom det er LITT strøm?

 

Riktignok så drukner du ekstremt fort i OFP, men hvis man bare justerer dette litt, så vil jeg påstå at det vil være mer korrekt.

Du dropper alt utstyret ditt etter ca 20 sekunder som svømmer fordi det vil være for tungt å svømme med. Etter det har du igjen pistolen og kanskje en granat. Skal du svømme med fullt utstyr - svøm kort. Ganske realistisk...

 

Maverick, ja, jeg har sett posten din angående MIN tyske versjon. For du sikter vel til den poster der du LER av OSS som har bestilt? Gleder meg foresten til å møte deg online. Med deg på Opfor...

 

 

-Rawhide

Lenke til kommentar
Neinei, motsatt! Jeg lagde jo en :( etter jeg skrev at det var feil på de tyske versjonene! :D 

 

PS: sjekk ACAT..

Hehe, jeg vet. Greide bare ikke dy meg...

 

Det er sant som Maverick sier, den engelske versjonen kommer første kvartal 2007. Men jeg må innrømme at den engelske distributøren, 505 Games, ikke gir tillit ved første øyekast. Armed Assault er det første PC spillet de skal distribuere (de har holdt på med Playstation titler), og hjemmesiden deres har vært nede i lang tid selv om den er oppe igjen nå.

Mitt råd: bestill den tyske versjonen fra buyarma.com (eller andre), og installer språkpatchen som communitiet har laget. Den oversetter alt i spillet (unntatt noe tale i sekvensene mellom brettene (som er tekstet på engelsk)).

 

 

-Rawhide

Lenke til kommentar
Det er sant som Maverick sier, den engelske versjonen kommer første kvartal 2007. Men jeg må innrømme at den engelske distributøren, 505 Games, ikke gir tillit ved første øyekast. Armed Assault er det første PC spillet de skal distribuere (de har holdt på med Playstation titler), og hjemmesiden deres har vært nede i lang tid selv om den er oppe igjen nå.

Mitt råd: bestill den tyske versjonen fra buyarma.com (eller andre), og installer språkpatchen som communitiet har laget. Den oversetter alt i spillet (unntatt noe tale i sekvensene mellom brettene (som er tekstet på engelsk)).

Er enig i dette! 505 Games` super berømte spill heter visstnåkk "The Bible Game"! For alt jeg vet, er dette et kjempespill, men jeg må si jeg er skeptisk... :hmm:

Som nevnt, kjøp den tyske eller den tsjekkiske versjonen for den del istedet! :thumbup:

Lenke til kommentar
Det er sant som Maverick sier, den engelske versjonen kommer første kvartal 2007. Men jeg må innrømme at den engelske distributøren, 505 Games, ikke gir tillit ved første øyekast. Armed Assault er det første PC spillet de skal distribuere (de har holdt på med Playstation titler), og hjemmesiden deres har vært nede i lang tid selv om den er oppe igjen nå.

Mitt råd: bestill den tyske versjonen fra buyarma.com (eller andre), og installer språkpatchen som communitiet har laget. Den oversetter alt i spillet (unntatt noe tale i sekvensene mellom brettene (som er tekstet på engelsk)).

Er enig i dette! 505 Games` super berømte spill heter visstnåkk "The Bible Game"! For alt jeg vet, er dette et kjempespill, men jeg må si jeg er skeptisk... :hmm:

Som nevnt, kjøp den tyske eller den tsjekkiske versjonen for den del istedet! :thumbup:

7391999[/snapback]

 

Syns personlig det bare e hysteri rundt 505 Games. Folk i BI forume hyle & skrik fordi dæm lure på om 505 faktisk skal gi ut en PC version, eller om det egentlig e en konsollversion (og det har jo blidd bekrefta at det e 505 sitt første PC spill, og BIS har aldri uttalt nåkka om en konsollversion av ArmA, og æ tvile på at dæm klare å slenge sammen en konsollversion til Q1 2007...). Dessuten, det faktum at 505 bare har gitt ut konsollspill tidligere og at dæm kanskje ikkje har gitt ut så mange kjente spill, treng ikkje i det hele tatt bety at den europeiske versionen av spelle ikkje blir verd å kjøpe. Dessuten har mene æ å huske at Placebo sa at 505 va positiv til å ikkje bruke Starforce som copy-protection.

 

Dessuten skal 505 gi ut "Rule of Rose", som vistnok skal være ganske bra spill...selv om flere land vil forby spillet pga sitt (påståtte) ekstremt voldelige innhold, som bl.a. består av tortur av barn (og dæm som utføre torturen e vistnok barn også...).

 

lurer på en ting though, som variere dog fra person til person, men hvordan knapp bruker dere til å bytte våpen ? bruker atm mid. mouse button, små irriterende, har mistet litt oversikt over kontrollerne, gjorde så mye endringer :S

 

spør fordi jeg trenger en ny knapp :p

7392175[/snapback]

 

I OFP brukte æ hjulet på musa til å scrolle gjennom våpenan, og trøkkte den ned for å velge. Da æ fikk mæ ny mus, dær OFP av en eller anna merkelig grunn ikkje kunne reagere på å trøkke ned musehjulet, og det va en delay på ca. 3-4 sek på andre knappan (hvis vi ser bort fra høyre/venstre museknapp), så endra æ til å scrolle gjennom "action-lista" med hjulet og velge med venstre-alt...funke bra, bortsett fra at innimellom så dætt æ ut av kjøretøy når æ skal alt-tabbe ut av spelle... :no:

Endret av Rooonald
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...