Gå til innhold

For oss som venter på Armed Assault


Anbefalte innlegg

Er det nå mulig å få omgjort alt av spillet til engelsk inkludert briefings? Og jeg spør igjen med en snav av håp: Er det ikke mulighet å kjøre dette spillet med et Radeon 9800pro kort?

7381853[/snapback]

 

Jeg spiller det med Pentium M 1.4GHz og 9600 pro, det går så vidt med alt low. Men det lagger sinnsykt dersom jeg zoomer eller er for nær busker og trær.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvor er den som gjør hele, den jeg har gjør bare delvis

 

Her er en link for å oversette spillet til engelsk: http://www.armaholic.com/page.php?id=234&a=dl - Enjoy!

Now Includes Patches for: Menu, Names, Texts, Orders, SP Missions/Tutorial/Campaign/Templates, MP Missions/Templates. Make sure you read the readme after unpacking. Readme, etc. by Sickboy (sb_at_6thsense.eu) Translators: Alx, Head2000, Tom KQT. Checkers: My_Shortcoming. Salute to the whole ArmA Community!

 

-Rawhide

 

Edit: haha, snubla over denne videon: http://www.youtube.com/watch?v=DXjoXeLkHUo - nytter ikke gjemme seg i gresset lenger!

7379721[/snapback]

Lenke til kommentar
Hehe. Jeg skal love deg du får god tid til å spille i førstegangstjenesten.

7384615[/snapback]

 

Det kommer vell helt ann på kor man tjenestegjør ;) Om æ hadde fådd mer tid til å spille hvis æ ikkje hadde tadd pause fra skole (starte på universitet i sommer, men bestemte mæ for å bare ta førstegangstjenesten sida æ ikkje likte det æ bynte å studere) kan vel diskuteres, men men. Forvente ikkje så mye spilletid i starten ivæffal, alle sir jo at det e starten som e verst, sia man har masse øvelsa osv...

 

Uansett, så tvile æ på at spillopplevelsen blir så bra på den her PCn...2.2 Ghz, 1 Gb RAM, GF FX 5200...ligg ganske nært minimum det :no: Dessuten har æ (mest pga at GF FX 5200 suuuuuuug) ikkje engang god nok PC til å kjøre OFP på alt for gode settings...må nok ny PC til for å få bra spillopplevelse ut av ArmA, så antar det blir ny PC når æ kommer ut av militære ;)

Lenke til kommentar
Morphicon admitted that there is bug in the German version of Armed Assault which lowers the FPS so much that even the best systems can barely run the game smooth with everything on low details. As this bug doesn't seem to be in other language versions its probably caused by the copy protection Morphicon decided to use (Securom). Morphicon announced that they are currently working on a hotfix to get rid of this problem. So german users should hold on for a few more days...

 

Hahaha... :!: Glad jeg bestillte den Tsjekkiske versjonen likevel! :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvor har dere kjøpt spillene deres? Jeg har bestilt fra Bontonland i Tsjekkia. De sendte spillet den 16. men jeg har enda ikke fått det..  :cry:  Nervene begynner å bli tynnslitt her.

7386743[/snapback]

Hmm, da ville jeg ringt de du har bestilt av å undersøkt. I Europa skal det ta mellom tre og fem virkedager. Mitt ble sendt fra buyarma.com i Tyskland i dag(onsdag), og jeg regner med å ha det på førstkommende mandag. Kanskje på fredag hvis jeg er heldig.

 

 

-Rawhide

Lenke til kommentar

Lekkert og spille, så lenge du vet hvordan... :p

 

Plages med schatcels eller hva det heter, de eksplosivene du hiver fra deg...blir sånn små irritert, får bare hevet 1, så må det si bang før jeg får hive en ny ? :(

 

og helikoptrene, har de noe "rudder" mulighet, dette vil si roret bake på vingen, får det ikke til å funke, finner ikke ut hva det heter i controlls.

 

men grafikken er nyyyyydelig. ! spillet og i seg selv, avansert for nybegynnerne, som meg, som nesten aldri har spilt OFP.

 

 

BTW. http://blog.pcformat.co.uk/page/pcformat?e...ght_fight_video

 

Der har dere beste filmen :p

Endret av Lucas
Lenke til kommentar
Lekkert og spille, så lenge du vet hvordan... :p

 

Plages med schatcels eller hva det heter, de eksplosivene du hiver fra deg...blir sånn små irritert, får bare hevet 1, så må det si bang før jeg får hive en ny ? :(

 

og helikoptrene, har de noe "rudder" mulighet, dette vil si roret bake på vingen, får det ikke til å funke, finner ikke ut hva det heter i controlls.

 

men grafikken er nyyyyydelig. ! spillet og i seg selv, avansert for nybegynnerne, som meg, som nesten aldri har spilt OFP.

 

 

BTW. http://blog.pcformat.co.uk/page/pcformat?e...ght_fight_video

 

Der har dere beste filmen :p

7389591[/snapback]

 

Rudderet bruker du ved End og Delete.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...