Gå til innhold

For oss som venter på Armed Assault


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo garantert varierende lastetid avhengig av maskinvare. Uansett, si mellom 1-5 sek, så det er ingen krise, men fremdeles fint om det blir fikset, noe jeg tror det vil bli.

7358268[/snapback]

 

Uansett, har du ikke merket at spillet går i pausemodus når du går i kartet. Det er derfor spillet må "lastes" når du tar vekk kartet. Jeg tviler på at det er slik i multiplayer (har ikke sjekket).

 

Ang blod: ... Eller enda verre: Kanskje vi får GRØNT eller LILLA blod! Det er heller ikke uvanlig i spill som gis ut i Tyskland! :sick:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
arg, kan ikke amazon.de ta å sende spillet, først WW2 og nå sender de ikke spillet tildlig for meg, bare faenskap med disse tyskerne :p

7358472[/snapback]

 

 

Er ikke Amazon som sender. Er folk som selger ting på Amazon som må sende :p

 

Ang blod: ... Eller enda verre: Kanskje vi får GRØNT eller LILLA blod! Det er heller ikke uvanlig i spill som gis ut i Tyskland! :sick:

7360872[/snapback]

 

Nå skal det jo sies at utgiverne ikke har en dritt å gjøre med utviklinga av spillet.

Endret av Jahve
Lenke til kommentar

Ang blod: ... Eller enda verre: Kanskje vi får GRØNT eller LILLA blod! Det er heller ikke uvanlig i spill som gis ut i Tyskland! :sick:

7360872[/snapback]

 

 

Nå skal det jo sies at utgiverne ikke har en dritt å gjøre med utviklinga av spillet.

7361218[/snapback]

 

 

Det har vel lite å si, når det finnes lover mot slik vold i Tyskland. Da er utviklerne ganske så hjelpesløse.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Den tsjekkiske versjonen er nesten en beta test og SF 4.5 virker ikke (så hva er vitsen?).

 

Irriterende at helikopter styringa har blitt mye verre enn i OFP. Hadde sett frem til noe alla helikopter styringa i DesertCombat.

 

Setter man all grafikk til very low, så blir grafikken litt dårligere enn i OFP med alt på max.

Lenke til kommentar

Ja grafikken er ikke akkurat hysterisk imponerende. I tillegg til at vi har bedre grafikk i spill som f.eks. Joint Operations, så krever ArmA alt for mye. Patetisk mye, i grunn, med tanke på hvor utrolig utdatert grafikken er (spesielt fjensene til folk, hvor det ikke mer modeller, men alt er bare "malt på" - noen ganger begynner jeg å lure på om jeg faktisk spiller Duke3D eller noe sånn).

 

Helikopterstyringen... vel, jeg får den i allefall ikke til. Å lande med helikopteret tar mellom to og fire år. Innen den tid har du for lengst sluppet opp for drivstoff.

 

AI'en er i utgangspunktet helt brukbar, men den er buggete som helvete. ArmA tar lett kronen for årets mest buggete spill fra Gothic 3, spør du meg.

 

Det er mildt sagt rom for forbedringer i dette spillet, selv om at det allerede er ganske så bra.

Lenke til kommentar
Ja grafikken er ikke akkurat hysterisk imponerende. I tillegg til at vi har bedre grafikk i spill som f.eks. Joint Operations, så krever ArmA alt for mye. Patetisk mye, i grunn, med tanke på hvor utrolig utdatert grafikken er (spesielt fjensene til folk, hvor det ikke mer modeller, men alt er bare "malt på" - noen ganger begynner jeg å lure på om jeg faktisk spiller Duke3D eller noe sånn).

 

Helikopterstyringen... vel, jeg får den i allefall ikke til. Å lande med helikopteret tar mellom to og fire år. Innen den tid har du for lengst sluppet opp for drivstoff.

 

AI'en er i utgangspunktet helt brukbar, men den er buggete som helvete. ArmA tar lett kronen for årets mest buggete spill fra Gothic 3, spør du meg.

 

Det er mildt sagt rom for forbedringer i dette spillet, selv om at det allerede er ganske så bra.

7364203[/snapback]

 

Du må huske at selv om grafikken nok krever en del, så er det også veldig mye annet some foregår i bakgrunnen. JO er jo et arkadespill sammenlignet. Forstår godt hvis du ikke liker spillet, men hva hadde du forventet ang. grafikken, det har jo vært en del bilder og filmer ute i lang tid nå, og du husker vel hvordan Operation Flashpoint så ut? Dette er en militærsimulator, grafikken er bare så god den trenger å være. Jeg synes ihvertfall at det ikke krever så mye, det er mulig innstillingene dine er litt ute å kjøre, eller maskinvaren? Ha ihvertfall skygger på low. Og ikke kjør opp full view distance og forvent noe god FPS.

 

JO ser dessuten langt dårligere ut syns jeg. Både personellmodellene og alle andre, tankser, helikopter, osv, landskap, skog, bygninger og alt er langt bedre i ArmA.

 

http://www.tothegame.com/sshotfeat.asp?screen=8139&pic=1 ArmA

http://www.tothegame.com/sshotfeat.asp?screen=2926&pic=9 JO

 

http://www.tothegame.com/sshotfeat.asp?screen=7755&pic=15 ArmA

http://www.tothegame.com/sshotfeat.asp?screen=2926&pic=1 JO

 

Helikopterstyringen er vel noe man blir vant med, jeg klarer å fly helt fint nå, med gamepad, men har ikke fått teken på å lande raskt enda, nei. Blir vel bedre, klarer jo å lande på bygninger og slikt, må bare bli kjappere.

 

AI'en synes jeg nok er enda dårligere enn du synes, men jeg forventer heller ingenting av AI i spill. Har for lenge siden innsett at det kommer til å ta tiår før man ser noe imponerende, noe som kan utmanøvrere en god spiller.

 

Som du sier da, det er allerede et ganske bra spill, patcher og mods vil gjøre det til et veldig bra et.

Endret av BTK
Lenke til kommentar

Synes det virker som et veldig bra spill. Noen steder synes jeg grafikken er fantastisk bra, mens andre steder er den helt grusom.

 

Men jeg har et par problemer:

For det første så er bevegelsene når jeg ser rundt veldig treige på en måte. Litt lange og reagerer treigere enn jeg gjør.

 

For det andre så er det noen som vet hvordan man mekker film sekvenser i editor? håper ikke de har fjerna featuren. Før så kunne man velge dette når man laga waypoints og trykka på "Effect"

Endret av Hawkn
Lenke til kommentar

Fra ARMA subforumet:

 

First impressions.

 

Jeg kan fint kan vente til spillet er patchet skikkelig, d.v.s. vår / sommer 2007. Jeg elsket OFP 1985, og vil helst ikke ha et slikt første møte med et nytt spill fra de gutta.

 

 

BTW: Jeg syter ikke! Jeg vil som sagt bare vente til det er mer solid, for en bedre samlet spillopplevelse! :) Det synes jeg B.I.S. gutta fortjener, og ingen dør av å vente litt lengre etter så lang tid.

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar

Mmjjeei.. når jeg tenker på OFP 1985, var det ikke spesielt ofte det irriterte meg, da var det mer f.eks. AIen hos sjåfører som kunne få en til å røske ut noen hår.. :)

 

Alt i alt ser jeg frem til det, og som en kar sa i den tråden:

 

When the hole OFP community gets a hold of this game, things will only get better and better with time, just like flashpoint.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...