Armageddon Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Nå er Armed Assault sluppet i Tsjekkia, og det virker som at spillet har fått ganske ok mottagelse, til tross for noen små bugs i spillet. Kritikerne mener at Armed Assault bare er en grafisk oppdatering av Operation Flashpoint med ny story og nytt map, men det var egentlig ikke ventet så mye mer heller. Jeg gleder meg vilt til det kommer ut her i Norge. Singelplayer var ganske greit i OFP, men det var egentlig editoren og multiplayer/coop jeg drev mest med. Hiver med noen linker til videoer, kanskje det gjør ventetiden litt mindre. http://www.armedassault.eu/downloads.php?cat_id=2 http://youtube.com/profile_videos?user=Chipper99 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Ser bra ut, så lenge det er i nærheten av OFP er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 har bestillt den tyske versjonen fra amazon. det skal gå an å gjøre den engelsk og den kommer 30. denne måneden Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Kritikerne mener at Armed Assault bare er en grafisk oppdatering av Operation Flashpoint med ny story og nytt map, hehe, der beskrev du drømmespillet mitt iallefall... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 håper de har gjort noe med Ai'n da den ødela kampanjen for meg, folka mine satt seg fast i ingen ting og gjorde at jeg aldri kom meg forbi 4 brett. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 håper de har gjort noe med Ai'n da den ødela kampanjen for meg, folka mine satt seg fast i ingen ting og gjorde at jeg aldri kom meg forbi 4 brett. 7298340[/snapback] AI'en skal være forbedret, men den er fortsatt ikke superbra. når man spiller med squad skal de være forbedret. De dekker hver sin retning og beveger seg som en squad skal bevege seg. Etter det jeg har lest skal de ha problemer med å bevege seg inne i bygninger, men det kan fikses etter hvert. Lenke til kommentar
bsa Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Gleder meg til dette spillet. Fant denne linken i 'Screenshots fra spill' tråden :BI FORUMS » ARMED ASSAULT » ArmA - GENERAL » ArmA Photography Ser lekkert ut!! Lenke til kommentar
Mow Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Har problemer med å holde sikkelet inne når jeg ser videoer og bilder av dette spillet. Operation flashpoint var genialt, og om dette "bare" er en versjon med oppdatert grafikk og nytt map så er spillet perfekt for meg Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) !Helt klart Det er tull at Armed Assault bare er en grafisk oppdatering. Både lyden, AIen, fysikken er også forbedret. Det er mulig jeg tar helt feil, men Armed Assault er det første spillet som har en supersonisk lydeffekt på kuler (visst vi ser bort i fra den ene modden som var til BF2). Byggninger og det geografiske landskapet har en effekt på lyden (se filmen). AIen er grunnleggende de samme som du så i Operation Flashpoint, men heldigvis har de lært en god del siden den gang. De kan dekker hverandre, de gjemmer seg bak objekter, gi hverandre dekknings ild, osv.. osv... AI oppførsel #2 Endret 17. november 2006 av Colossus Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Kritikerne mener at Armed Assault bare er en grafisk oppdatering av Operation Flashpoint med ny story og nytt map, hehe, der beskrev du drømmespillet mitt iallefall... 7298266[/snapback] Ditto! =) Jeg er mer enn fornøyd om det er tilfelle. Edit: Videoen er bra. Gidder ikke å sjekke akkurat nå (må opp om noen timer.. trøtt), men musikken er vel fremdeles laget av samme gruppa (Seventh, var det vel?), høres ihvertfall slik ut. De nye bildene er såå bra..! Endret 17. november 2006 av Sundiver Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Har bestillt 2 kopier fra Tsjekkia! Har ventet på dette spillet i over 2 år nå!! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Anbefaler de to filmene på denne siden. Her får vi se artilleri og bombeangrep på bestilling. Hør alt det herlige radio chatter. Lurer på om det blir standard eller om det er script. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hvor blir det forresten av Demoen? Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 De venter på at den Russiske versjonen skal gå gull. Neimen om det var så veldig lurt Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Er ikke alle versjonene ferdig? Når tror du vi d akan regne med å få se en demo? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 De venter på at den Russiske versjonen skal gå gull.Neimen om det var så veldig lurt 7326992[/snapback] Hvilke er ferdig nå? Den tyske og tsjekkiske? Lenke til kommentar
Newbieboka Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Også bestillt en kopi fra tsjekkia! Har den om mindre enn ti dager Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Håper vi får "oppgradert" den til engelsk på en måte, har den liggende (tsjekkiske ver.), men ikke giddi å testa den enda (vært opptatt med Gears of War). Regner med at jeg ikke skjønner så mye heller, men er vel en engelsk-patch ute nå har jeg hørt. Endret 21. november 2006 av BTK Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Ja, mesteparten av spillet kan gjøres om til engelsk, men tror ikke briefinga kan gjøres om. Noe som er litt kjipt i grunn, siden det er en vesentlig del av singleplayern. Kan heller ikke se for meg så altfor mye aktivitet på multipllayer. Er sikkert en del servere oppe, men de aller fleste er vel tjekkiske og tyske. Tror jeg venter på den orginale engelske versonen jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå