rl123 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hei! Er ganske fersk i JavaScript, men har laget en liten øvelse her: http://members.lycos.co.uk/rlarsen/meny.html Problemet med denne er at hvis f.eks. "jordbær" er flyttet over til den andre boksen, vil jeg at neste valg skal vises, altså "pærer". Slik den er nå så vises den alfabetisk første frukten etter hver flytting, altså "appelsiner". Det er det samme i den andre boksen - jeg ønsker at den frukten som nettopp er flyttet over skal vises i boksen. Håper dette var forståelig? Jeg tviler også på om løsningen min er av de beste, så hvis noen har andre forslag tas de imot med stor takk Lenke til kommentar
Jack_Flash Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 hehe..har en liten følelse for at vi går i samme klasse... Jeg er komt like langt som deg og lurer òg på hvordan komme videre. Så jeg hiver meg på bølgen og lurer på det samme. Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Funker noe som dette: var nestefrukt = i + 1; document.forms['testform'].testselect.options[nestefrukt].selected; Har ikke utstyret/viljen til å sjekke det akkurat nå, men det brude funke... tror jeg... Kan jeg ikke få en liste over brukernavnene til klassen deres, så jeg vet hvem som ikke må få "hele svar", bare tips? Endret 15. november 2006 av Kagee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå