Vallhall Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hei folkens Må bare lufte mine meninger her med å si at etter å ha testa demoen til både PC og 360 konkluderer jeg lett at dette er det aller dårligste spillet noen gang i denne serien, nuff said Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) og det kunne ikke du skrevet i 1 av dusin topicer som finnes om spillet? retail spillet er mye bedre enn demoen forresten Endret 15. november 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Forøvrig ikke bare meg som mener dette http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article803319.ece Lenke til kommentar
Brian Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) ble også skuffet over spillet, samt flere jeg kjenner som har prøvd det. Spillet er alt for kort, runder det nesten på en dag jo. Og det er også alt for enkelt til tider. Det er også av en eller annen grunn blitt mindre deler å putte på bilen, huska i underground 2 der du kunne farge lyktene, skifte sidespeil og mere. Dette har du ikke muligheten til på Carbon, litt kjedelig egentlig. Pluss at det er ganske ensforming på autosculpten, fantastisk ide, men skjermene er like på alle biler, og utvalget av basismodeller er for lite. Driftinga var bedre på Carbon da, det skal de ha. Var også underholdende så lenge det varte, men endte så alt for fort. Men må innrømme at det var en liten skuff dette, synes egentlig most wanted var hakked bedre. Men hvem vet, kansje neste spill er bedre. Endret 15. november 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg syntes demoen på Live var helt forferdelig dårlig, men jeg har sett retail versjonen og den ser litt bedre ut. Kommer nok ikke til å kjøpe det uansett. Litt lite nyskapende. Personlig syntes jeg det er helt hårreisende at de ikke har med multiplayer der man kan spille som politi (første NFS Hot Pursuit). Det var jo det råeste som noen gang har vært i et bilspill! Synd blingbling faktoren tar over NFS serien. Har ikke akkurat gjort det bedre. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg syntes demoen på Live var helt forferdelig dårlig, men jeg har sett retail versjonen og den ser litt bedre ut. Kommer nok ikke til å kjøpe det uansett. Litt lite nyskapende.Personlig syntes jeg det er helt hårreisende at de ikke har med multiplayer der man kan spille som politi (første NFS Hot Pursuit). Det var jo det råeste som noen gang har vært i et bilspill! Synd blingbling faktoren tar over NFS serien. Har ikke akkurat gjort det bedre. 7291711[/snapback] ja, husker godt hot pursuit 2 og de spillene, de var konge de. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Porshe 2000 er nok det beste i serien for de av dere som er gammel nok til å ha spilt det Lenke til kommentar
COMMANDO X Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Det er da deres meninger. Jeg syns spillet egentlig var bra, Mye pga de klarte å få med seg de gode gamle amerikanske bilene som Camaro SS, Charger R/T osv osv. Likte også Autosculpt, da hadde du mer frihet med bilen når det gjaldt utseende. Menmen, alle er forskjellig så jeg respekterer deres meninger Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Porshe 2000 er nok det beste i serien for de av dere som er gammel nok til å ha spilt det 7291760[/snapback] Ja, Porsche er genialt! Har original platen ennå. Lenke til kommentar
Sombie Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) aaaaaahhh....Porsche 2000 ...etter det spillet har det bare gått en vei Noen som vet om det er i salg enda? Endret 15. november 2006 av Sombie Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 jeg synes carbon til 360 er mye bedre enn Underground 1,2 og most wanted, men kan nok ikke måle seg med god gamle Hot pursuit og porche unleashed Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Spilte litt Carbon igår. Og jeg liker spillet veldig godt Eneste jeg har å utsette på, er at det kan lagge til noe grader når jeg kjører løp. Dette er så sinnsykt irriterende.. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hvor kan jeg laste ned demo`n til pcn? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hvor kan jeg laste ned demo`n til pcn? 7322798[/snapback] Her blandt annet: Link Bare å google det så finner du sikkert plasser du kan laste ned som har bedre fart. Ligger vell på eagames.com også. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Last ned fra gamer.no.. Alltid bra fart derfra. Er forøvrig enig i at Carbon suger.. Liker det absolutt ikke. Ser så jævlig billig ut alt sammen.. Også greier jeg ikke å drifte, så dette havnet på hylla rimelig fort. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Porshe 2000 er nok det beste i serien for de av dere som er gammel nok til å ha spilt det 7291760[/snapback] Jeg har det spillet å må si at det var kjempe bra En av de beste i serien Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Har hørt at Carbon skuffet, men uansett; Toern og treern var best. Endret 20. november 2006 av GameMaker Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Finner spillet veldig kult jeg Har ikke spilt det alene enda, men med en kompis. Men utover at det lagger som faen. Kan jeg ikke utsette noe mere på det.. Litt dårlig texture, her og der.. Lenke til kommentar
Howitz Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Det spillet i serien de har brukt kortest tid på? Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 OMG, da, dere har prøvd DEMOEn, og allerde slakter spillet, Jeg har prøvd demoen, syns det var litt for mange Bugs som ødela kjøreglede... Men så fikk jeg fullversjon, Syns det var enorm forkjell, spesielt på styring. Jeg er fornøyd, syns det er god underholdning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå