Natania Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Hørte en fantastisk sang da jeg var en tur i byen her om dagen. Det eneste jeg klarte å få med meg av tekst var noe med "smiling, staring, trying to just like them" eller noe sånt. Hørte også at det var to jenter som sang i duett... Dette var første gange jeg hørte den. Vet det er lite å gå på, men noen som vet hva sangen heter, og hvem som synger den? På forhånd takk:) Endret 15. november 2006 av Natania Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) click here or here or here or here or here or here or here or here orhere og kanskje her også? ny på forumet, okej, her da Endret 15. november 2006 av rjd-2 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Denne blir stengt ganske kjapt. Men prøv den linken han sa, den ligger faktisk under musikk. Så hadde du sett etter Uansett, velkommen til forumet! Endret 15. november 2006 av -Lasse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg