ChazyChaz Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Nå har det seg slik at for ett par uker siden så var jeg uheldig på vei ut til bilen min, jeg kom plutselig på ett veldig glatt punkt så jeg sklei rett på trynet, og Nokia N80'n min ble ganske knust, helt ødelagt er den iaff. Jeg har forsikring, men jeg har vært utrolig opptatt den siste tiden med jobb, og jeg har rett å slett ikke hatt tid til å melde skaden. Men nå tenkte jeg at jeg skulle gjøre det. Det jeg lurer på er, kan jeg si at det skjedde for ett par uker siden? Eller er det forsent å melde en skade så lenge etterpå? Eller kan jeg bare si den skjedde i går? Vil de da sjekke opp mot IMEI nummeret når telefonen sist var slått på? Det er forsikring med Gjensidige gjennom Telenor.Håper på raskt svar. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Ved skademelding til operatørenes forsikringsselskap sjekkes det alltid at tidspunktet du oppgir stemmer overens med operatørens logg. Det sjekkes da om telefonen befant seg i riktig sone på det tidspunktet du påstår. Med andre ord, vær nøyaktig i beskrivelsen. -snubbel Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 uten at jeg er helt sikker på at dette også gjelder mobilforsikringene til gjesidige (gjennom telenor) - så mener jeg at den gennerelle fristen for å melde skade til forsikringsselskap er opp til 12mnd etter at skade fant sted. Dette gjelder bil,reise,innbo-forsikring med flere. Spesial forsikring solgt gjennom butikk har som regel 6 til 12 mnd "meldefrist". Tror ikke du skal bekymre deg for at du er for sent ute! Så lenge tidspunktet du oppgir at hendelsen inntraff er innenfor det man kan anse for rimelig at du kan stadfeste burde ikke dette være noe problem. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå