Leistad Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Har en SpeedTouch 546 i v6, virker bra på de pcene som er koblet til kabel,men jeg prøver og kjøre trådløs med en D-link dwl-700ap akseeepunkt. det går ikke blir koblet ned hele tiden. Hjelp jeg har brukt timer og dager på dette. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Har du prøvd å oppgradert firmware? D-Link er ikke kjent for å være stabilt, dessverre.. Lenke til kommentar
Leistad Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 firmware på speedtoch eller på d-linken,broblemet medd-linken er jeg klarer ikke og logge meg på den. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Du bør oppgradere firmware på D-Linken. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Det virker på meg som om Speedtouch-routerene fungerer dårlig i samarbeid med trådløse routere. Jeg vet om hvertfall 3 til på forumet (inkl. meg) som har samme problem. Lenke til kommentar
Leistad Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Virka bra før jeg fikk den helvetes SpeedTouch saken. Lenke til kommentar
Leistad Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 HJELP MEG DA. ELLERS KASTER JEG D- LINKEN UT AV VINDUET,ELLER SKAL JEG KASTE SPEEDTOUCH MODEMET ? NÅ GIDDER JEG IKKE MERE ! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Ring nextgentel. Dette er bare Speedtouch-Routeren som er problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå