Vacation799 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Heisann. Som tittelen sier forblir skjermen svart etter at jeg booter. Alt ser tilsynelatende rett ut. Det lyser, man hører harddisken jobber og viftene går som normalt. Har prøvd med samme konfig som før det skjedde, men problemet forblir det samme. Minnet er corsair two 512MB x 2. Altså fire minnemoduler. Hovedkortet er Abit kn8 Ultra, AMD 64 3500 2,2Ghz. Har prøvd å følge manualen, discharge cmos data og alt det der, men til ingen nytte. Nå er jeg redd hovedkortet er ødelagt. Skal det ikke være enklere å skifte minne enn det her... Hilsen meg. Lenke til kommentar
Choica Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Det enkleste er å ta ut det *nye* minnet du kjøpte å se om den kommer da. Hvis ikke kan det være at HK'et ikke støtter det. Eller at en av de nye minne brikkene er defekte. Lenke til kommentar
Vacation799 Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Har selvfølgelig tatt ut de nye som forresten er helt lik de gamle minne modulene som er i maskinen. Samme problemet for det. Kan Hk bli ødelagt hvis et av minnene ikke var festet ordentlig slik at det ble kontakt feil, støt av noe slag?? Det enkleste er å ta ut det *nye* minnet du kjøpte å se om den kommer da. Hvis ikke kan det være at HK'et ikke støtter det. Eller at en av de nye minne brikkene er defekte. 7291517[/snapback] Endret 15. november 2006 av Vacation799 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå