Gå til innhold

Ny Fw til K800

beji

Anbefalte innlegg

Hei, lurer på om d er noen av dere som vet når det kommer ny Fw til k800 igjen??

La inn den som kom for noen uker siden og etter det så har telefonen min blitt helt fucka! Kan ikke sende den inn til repearasjon siden jeg er avhengig av den! Tar jo mellom 5-7 uker nå for tiden :thumbdown::thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, lurer på om d er noen av dere som vet når det kommer ny Fw til k800 igjen??

La inn den som kom for noen uker siden og etter det så har telefonen min blitt helt fucka! Kan ikke sende den inn til repearasjon siden jeg er avhengig av den! Tar jo mellom 5-7 uker nå for tiden :thumbdown:  :thumbdown:

7290998[/snapback]

På K800 kan du laste ned nyeste software over 3G/GPRS nettet ved å gå på innstillinger og automatisk oppdatering tror jeg det var.

Lenke til kommentar

Hvis du leste spørsmålet mitt så hadde du kanskje kunne svart på det!!

Jeg har oppdatert Fw en på mobilen min men problemet er at den ble helt klikkings kommer f.eks ikke inn på spill mappa osv..

Noen som vet når neste oppdatering kommer?

Lenke til kommentar
Hvis du leste spørsmålet mitt så hadde du kanskje kunne svart på det!!

Jeg har oppdatert Fw en på mobilen min men problemet er at den ble helt klikkings kommer f.eks ikke inn på spill mappa osv..

Noen som vet når neste oppdatering kommer?

7291660[/snapback]

Det er allerede lagt ut en ny versjon av firmware på Wotanserver. Men denne versjonen er uoffisiell og knapt nok en beta versjon. I tillegg må du punge ut for den.

Prøv heller en ny runde med oppdatering av telefonen, og sørg for at du følger instruksjonene til punkt og prikke.

Dvs: fulladet batteri, fjern simkort osv.

Lenke til kommentar

Snakket med SE CC for ei uke siden, så si vidt den kundebehandleren viste om, så var det ingen nye på vei, med det første.. :dontgetit:

(Hva enn det vil, si.. :hmm: )

5-7 uker på service? Hum.. Litt av er verksted du bruker, da. ;)

Deltaservice har vel under 2 uker service tid på SE, nå for tiden.. :cool:

Så bare levere den inn på en butikk som bruker den, så bli det nok ordnings.. :thumbup:

.:CyberMan:.

Endret av .:CyberMan:.
Lenke til kommentar
dette har jeg gjort men jeg tror problemet ligger i selve programmvaren og ikke i oppdateringsprossesen!!

7305637[/snapback]

Hvis du har handlet i butikk og dette er en garantisak, mener jeg at du skal ha rett på lånetelefon mens din egen er på reperasjon.

Kan ikke skjønne annet at dette er en mangel på en vare.

les mer her og legg spesielt merke til punkt 1 og 4.

Lykke til :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...