arash23 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 HEi vi har 2 pca jæm men d e bare 1 av dæm som e koblet til skriveren via usb. lurte på om æ kan koble skriveren til andre pcen min også? jeg har switch jeg og har hørt at det går å koble skriverne til switch men med ka? altså hvilke kabel `? og hvordan jeg har en hpc 2355 all in one . Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Det enkleste er å dele ut printeren på nettverket. Største ulempen med dette er jo at pcen som skriveren er koplet på må være påslått for at man skal kunne få noen utskrift. For å gjøre dette høyreklikker du på printeren du vil dele i printerfanen på kontrollpanelet, og velger sharing. Samme prinsipp som å dele mapper på nettverket, og det er du kanskje kjent med fra før? Man får printere som er beregnet for å koples direkte til switch og switcher med USB for tilkopling av printer. Dette er ikke standariserte løsninger og vil kun fungere dersom du har utstyr som er beregnet for dette. Du får også noen adaptere du kan sette imellom, men for de fleste fungerer løsningen jeg skrev over tilfredstillende. Lenke til kommentar
arash23 Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Det enkleste er å dele ut printeren på nettverket. Største ulempen med dette er jo at pcen som skriveren er koplet på må være påslått for at man skal kunne få noen utskrift. For å gjøre dette høyreklikker du på printeren du vil dele i printerfanen på kontrollpanelet, og velger sharing. Samme prinsipp som å dele mapper på nettverket, og det er du kanskje kjent med fra før? Man får printere som er beregnet for å koples direkte til switch og switcher med USB for tilkopling av printer. Dette er ikke standariserte løsninger og vil kun fungere dersom du har utstyr som er beregnet for dette. Du får også noen adaptere du kan sette imellom, men for de fleste fungerer løsningen jeg skrev over tilfredstillende. 7295773[/snapback] takk men den funk it? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå