Gå til innhold

Anmeldelser av Wii spill

Damon_Albarn

Anbefalte innlegg

Til de som er teite nok til å være overrasket over lunkne reviews:

Hvis Wii virkelig er så revolusjonerende som de påstår så betyr det også at det er helt nye utfordringer utviklerne står overfor, og ergo vil det komme flere dårlige spill, og dårlige spill av en helt annen klasse, enn man har sett siden lanseringen av Playstation 1.

Og jeg er ikke alene om å ha spådd akkurat dette i lang tid.

Sammenlign det med DSen, hvor det komme også fælt mange dårlige spill til lunkne kritikker, men en god del av spillene var faktisk relativt morsomme på grunn av den nye kontrollen uansett.

Så i det lyset så må jeg si at jeg er overrasket over hvor høye scores mange third-party spill har fått.

Red Steel derimot.... :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Madden NFL 07 fikk 8.4 på Gamespot. Første multikonsollspillet hvor Wii-versjonen har fått høyest score på Gamespot.

http://www.gamespot.com/wii/sports/madden0...iew.html?page=1

At its best, Madden NFL 07 can feel revelatory, if only because it takes the existing Madden gameplay, and tweaks it so nicely to work with the Wii technology. It would have been so easy to just cram in some lousy, half-baked motion controls and call it a day, but this edition of Madden feels like some legitimate care went into its updated design. While there's certainly room to improve upon this debut, it's a wonderful start for the series on the Wii. Even if you've picked up other editions of Madden this year, Madden on the Wii is absolutely worth playing, as it's a whole different ballgame.

Lover bra dette. Blir nok første Madden-spillet jeg skaffer siden 01-versjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...