Gå til innhold

Anmeldelser av Wii spill

Damon_Albarn

Anbefalte innlegg

Det har begynt å komme endel anmeldelser av wii spill nå, så det er på tide med et emne hvor disse kan diskuteres...

Super monkeyball: banana blitz fikk 8.4 på IGN, noe som var omtrent som forventet.

Det er derimot skuffende å se at excite truck kun har fått 6.8 på gamespot...

De skriver blant annet at det virker mest som en tech-demo:(

Hadde store forventinger til denne tittelen, men det ser ut som at forventningene må skrus ned noen hakk.

Blir spennende å se snittet etterhvert, da en anmeldelse jo bare er en manns mening. Skal også sies at Jeff Gerstmann, mannen som anmeldte excite truck, tidligere har gitt Diddy kong racing (N64) 6.6, og skrev da at det iallefall var bedre enn mario kart 64....

øvrige IGN anmeldelser:

Call of duty 7.7

Trauma center: second opinion 8.0

Wii sports 7.5

PS! Hva med å si adgang forbudt til fanboys uten noe konstruktivt på hjertet i denne tråden...?

Endret av Damon_Albarn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uff, jeg hadde håpet Excite Truck ville få bedre karakterer enn som så ...

7292014[/snapback]

Virker som om holdbarheten er det som trekker ned når det gjelder excite truck.

Flere anmeldelser påpeker at man enkelt kan spille gjennom career-modusen i løpet av noen få timer. Selve gameplayet virker solid nok, i og med at flere anmeldere er klar for mer etter at de har fullført career-modusen.

Flere og mer varierte baner, samt en mer utfordrende og dyp career modus ville tydeligvis gjort spillet til en liten perle.

Lenke til kommentar

Hmm, dette var skuffende... skulle ikke Wii ha utrolig gameplay da?

Beklager, klarte ikke holde meg :dontgetit:

Men uansett, tror jeg Zelda kommer til unnsetning her, og jeg tviler heller ikke på at Red Steel håver inn en pen score. Så launch lineup'en blir nok ikke så værst :)

Edit: Forandret til noe litt mer saklig

Endret av Tøffli
Lenke til kommentar

Beklager, klarte ikke holde meg  :dontgetit:

Men uansett, tror jeg Zelda kommer til unnsetning her, og jeg tviler heller ikke på at Red Steel håver inn en pen score. Så launch lineup'en blir nok ikke så værst  :)

7292189[/snapback]

Skjønner ikke hva du mener med at konsollen skal ha utrolig gameplay. Er vel spillene som må levere gameplayet. Du hadde urealistiske forventninger hvis dette skuffer deg. Man kan nok ikke forvente superhøye karakterer på Red Steel heller. Mange forskjellige meninger om det spillet.

Zelda derimot ligger på 97,5% på gamerankings så langt. Dersom det skulle holde seg så høyt (det gjør det sannsynligvis ikke) så er vel dette langt mer enn noen lanseringstittel til både 360 og PS3. Så skjønner virkelig ikke hvordan dette kan være skuffende så langt.

Lenke til kommentar

Beklager, klarte ikke holde meg  :dontgetit:

Men uansett, tror jeg Zelda kommer til unnsetning her, og jeg tviler heller ikke på at Red Steel håver inn en pen score. Så launch lineup'en blir nok ikke så værst  :)

7292189[/snapback]

Skjønner ikke hva du mener med at konsollen skal ha utrolig gameplay. Er vel spillene som må levere gameplayet. Du hadde urealistiske forventninger hvis dette skuffer deg. Man kan nok ikke forvente superhøye karakterer på Red Steel heller. Mange forskjellige meninger om det spillet.

Zelda derimot ligger på 97,5% på gamerankings så langt. Dersom det skulle holde seg så høyt (det gjør det sannsynligvis ikke) så er vel dette langt mer enn noen lanseringstittel til både 360 og PS3. Så skjønner virkelig ikke hvordan dette kan være skuffende så langt.

7292368[/snapback]

enig. og se på de første DS spillene... masse halvgode saker som ikke benyttet seg av teknologien på en god måte. Det er jo ikke teknologien sin skyld...

Om et år vil vi nok se masse herlige spill som virker viser potensialet i maskinen.

Lenke til kommentar
At det er Wii som har den største releasetittelen av de tre nye konsolleneer det vel ingen som helst tvil om. Tror Wii kunne ha blitt sluppet med Zelda som eneste spill, og den ville likevel ha hatt beste spillbibliotek.

7292425[/snapback]

Sant. Zelda er jo tross alt blant de mest etterlengtede spillene for tiden :)

Altså, til dere som trodde jeg mente det med at jeg var skuffet fordi Wii ikke hadde "utrolig gameplay" så mente jeg altså det som en liten spøk til alle de som alltid maser om "gameplay over grafikk"

Lenke til kommentar

Har ihvertfall utrolig lyst på Trauma Center, det ser utrolig gøy ut (spilte aldri DS-versjonen).

WiiSports er jo med enten man vil eller ikke så anmeldelsene spiller ingen rolle :p

Og ang. Exite Truck, så var det jo tross alt GameSpot som ga Mario Kart 64 en 6.4/10 i sin tid, så jeg venter nå heller på IGNs anmeldelse. :roll:

Også Zelda som jeg blir SPRØ av å vente på! :cry:

Endret av EonoX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...