Kontorstol Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg skulle gjerne ha åpnet en port i Zone Alarm Pro, men jeg vet ikke hvordan jeg gjør det... Så kan noen si hvordan jeg gjør det?? Lenke til kommentar
Istahire Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg skulle gjerne ha åpnet en port i Zone Alarm Pro, men jeg vet ikke hvordan jeg gjør det... Så kan noen si hvordan jeg gjør det?? 7290719[/snapback] I "Firewall"-menyen klikker du på fanen "Expert" og "Add". Du får da opp en meny for å legge til egne regler, dvs. åpne/stenge porter, etc. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Jeg skulle gjerne ha åpnet en port i Zone Alarm Pro, men jeg vet ikke hvordan jeg gjør det... Så kan noen si hvordan jeg gjør det?? 7290719[/snapback] I "Firewall"-menyen klikker du på fanen "Expert" og "Add". Du får da opp en meny for å legge til egne regler, dvs. åpne/stenge porter, etc. 7311184[/snapback] Takker Edit: Jge finer ingenting i den menyen som heter noe med port, kan du si hva jeg skal trykke på ? Edit: Jeg fant det ut Endret 18. november 2006 av Kontorstol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå