DilliMusic Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 sendt søknad. meg og en venn pengene skal til. pengene går til litt utstyr som vi trenger. fikk mail om at vi får pengene så snart aksept brevet er sendt. jeg lurer på dette: 1. etter at pengene er overført må jeg ordne utstyret fortest mulig? 2. skal jeg rapportere på en eller annen måte? 3. skal jeg ta vare på kviteringen for det jeg kjøper med frifond pengene? har lest der men er redd jeg har oversett noe så spør her siden det er noen som har gjort dette en del ganger før. takk på forhånd Lenke til kommentar
srbz Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Vil bare komme med litt statistikk fra siden deres: Beløp Søkt sum: 91 493 059 Innvilget: 17 532 975 Jeg regner med at dette ikke betyr at de fleste som søker får avslag, men at de som søker får innvilget mindre penger enn de søker om. Kanskje kan det svare seg å søke om litt mer enn du egentlig trenger? Lenke til kommentar
EJN Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Du bør gjøre innkjøpene så fort som mulig, de gir deg en dato da et skjema for regnskap skal være dem i hende. Spar på kvitteringer på det du kjøper, for de har rett til å kontrollere regnskapet med bilag, hvilket i dette tilfellet blir kvitteringene. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Harr, husker frifond ja... Var litt slem for en del år tilbake, skaffet meg en 5k for kjøp til WS/VT server/MX510/func fra den sida :> Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 1. etter at pengene er overført må jeg ordne utstyret fortest mulig? Det er bare å bestille, ja. 2. skal jeg rapportere på en eller annen måte? De kan kreve det, men det er ikke sikkert at du trenger det. 3. skal jeg ta vare på kviteringen for det jeg kjøper med frifond pengene? Ja Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 takker takker. da går jeg til innkjøp av utstyr. fikk akkurat den summen jeg søkte etter. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Hva skal du ha? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 ta vare på pengene for sikkerhets skyld. jeg trengte ikke det. Bare sendte et dokument der det sto hva vi hadde brukt pengene på nesten og du trenger ikke å stresse med å sende tilbakemelding om hva du bruker pengene på. Tror det er ca et halvt år før du får en purring, der du må sende hva du har brukt pengene på. Virket ganske slapt da jeg fikk penger derfra... Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Vi søkte om 11 lapper... fikk 2.. Men vi leverte aldri noen kvittering og det var ikke noe stress Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Hva skal du ha? 7295811[/snapback] søkt om penger til et ordentlig headsett som gir goooooood lyd. blir noe sennheiser som jeg har god erfaring med. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Vi søkte om 11 lapper... fikk 2.. Men vi leverte aldri noen kvittering og det var ikke noe stress 7295951[/snapback] hvor lenge siden er dette? Det kan være du får beskjed om å dokumentere hva pengene er blitt brukt på... Hvis det ikke har gått flere år da Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 frifond bruker lang tid på behandling av saker. laaang tid Når du først har fått pengene har du og god tid til å bruke dem og rapportere tilbake. Du printer ganske enkelt en blank liste ut (sjekk din brukerkonto på frifond, skal ligge templates der) hvor du fører inn hva du har brukt pengene på og hva det kostet. Send i posten til frifond og ferdig. Med mindre de har forandret praksisen de siste årene. Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Vi søkte om 11 lapper... fikk 2.. Men vi leverte aldri noen kvittering og det var ikke noe stress 7295951[/snapback] hvor lenge siden er dette? Det kan være du får beskjed om å dokumentere hva pengene er blitt brukt på... Hvis det ikke har gått flere år da 7297075[/snapback] Vi brukte de på en feedbackreduserende mic:) det er et halvt år siden, om vi får beskjed om å dokumentere sender vi bare inn en mail/ et brev med en printscreen av kvitteringen på sound1.no Lenke til kommentar
srbz Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 frifond bruker lang tid på behandling av saker. laaang tid Når du først har fått pengene har du og god tid til å bruke dem og rapportere tilbake. Du printer ganske enkelt en blank liste ut (sjekk din brukerkonto på frifond, skal ligge templates der) hvor du fører inn hva du har brukt pengene på og hva det kostet. Send i posten til frifond og ferdig. Med mindre de har forandret praksisen de siste årene. 7301699[/snapback] Hvor lang tid egentlig? Vi er en gjeng som søkte i går, hvor lang tid sånn omtrent tror du det tar før vi får svar? Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 jeg søkte for 7-9 uker siden så du kan vel vente en god stund før du kan forvente å få svar Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Når jeg søkte tok det ca 3 mnd til jeg fikk penger. En kompis av meg fikk første gang etter 4 mnd og andre gangen tok det rundt 1/2 år (men da var sommerferien involvert). Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 bestilt nå så venter på å få sakene. men hvor lang tid tar det før noe blir sendt?? Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 hvor ofte kan man søke på frifond? når er neste gang jeg kan søke igjen? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Tror det er en gang i året, men jeg er ikke helt sikker. Du får sjekke sidene deres om du ikke får andre svar her. Lenke til kommentar
aemil Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Kan man få flere tilskudd i året ? Mange er svært takknemlige for det tilskuddet de får. Men det er viktig å være klar over hvilke regler som gjelder for de ulike fondene. Innenfor Frifond musikk kan en bare få tilskudd en gang i året. Så, ja, du kan søke flere ganger, bare så lenge det ikke er samme år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå